בהפתעה: לי בירן משחרר סינגל על אליאנה וקליפ עם עומר חזן. צילום מסך מיוטיוב

בהפתעה: לי בירן משחרר סינגל על אליאנה וקליפ עם עומר חזן

גם לי בירן מצטרף לטרנד הסינגלים בהפתעה ושחרר לפני זמן קצר סינגל חדש בשם "לא צריכים סיבה" שכתב על אליאנה עם קליפ בכיכובו של כוכב הנוער עומר חזן

כבר הרבה זמן שלא שמענו סינגל חדש מהזמר והשחקן לי בירן, למעשה האחרון שביניהם היה לפני שנה כשחרר את "Talking to myself" - אלא שממש לפני זמן קצר הוא הפתיע בגדול את המעריצים כשפרסם את השיר החדש שכתב - "לא צריכים סיבה".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שיר האהבה הקייצי של בירן נכתב כמובן על בת הזוג בשנתיים האחרונות, אליאנה תדהר, לה הקדיש את השיר. מדובר בעוד צעד משותף וחיזוק של הזוג האהוב והפופולרי. למי שלא מספיקה ההיסטריה וההתרגשות ממה שבטוח יהפוך ללהיט הבא, בירן שחרר גם קליפ רשמי לסינגל ובו מככב הכוכב הלוהט עומר חזן ולצידו דוגמנית חדשה ומבטיחה בשם ניקול מלר.

 

כזכור, לפני פחות משבוע חזר בירן מחופשה ועבודה בארצות הברית כשבמקביל החלו הכנות למופע משותף חדש שלו ושל תדהר ל"כבש השישה עשר" ובשורה על כך שבירן קטף תפקיד ראשון בתיאטרון.

בחשבון האינסטגרם שלו כתב בירן על הסינגל: "יוצא לדרך חדשה, שונה, מרגשת ומסקרנת! מוזיקה תמיד הייתה הבית שלי ועכשיו אני סוף סוף חוזר הביתה".

רק בינואר האחרון סיכם הכוכב עשור בקריירה שלו בהופעה מיוחדת עם מיטב מהלהיטים שצבר במשך השנים וכבר אז הבטיח כי השנה הקרובה מכילה לא מעט הפתעות מוזיקליות.

הופעת העשור של לי בירן. כתבת: מור שקל | עורך: גלעד ילון | צלם: אבי חי
 
תגובות