טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של משה פרץ. צילום: רון קדמי

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של משה פרץ

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, אלין שמחון, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - משה פרץ!

כידוע לנו משה פרץ כבר הספיק לעבור כברת דרך ארוכה, עם שירים רבים בראשי המצעדים. בנוסף, הוא הפך לאחד הזמרים המצליחים ביותר בארץ. יודעים שקשה לבחור, אבל בכל זאת: אספנו עבורכם את חמשת השירים הנבחרים של הזמר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קרמלה

מניחים שאין מי שלא מכיר את הלהיט ״קרמלה״. הוא זכה להצלחה מטורפת ועשה מסיבה בלב לכל מי שהאזין לו. יש בו ניחוחות לטינים שיוצרים אווירה כיפית וקיצית. השיר מלווה בקליפ מרענן בהשתתפותה של הדוגמנית העולה עדן פינס שלגמרי נכנסה לאווירה של השיר. הסינגל צבר כבר למעלה מ25 מליון צפיות ביוטיוב! שימו פליי, אתם תודו לנו אחר כך.

 

היא רק רוצה לרקוד

את שיתוף הפעולה הזה אי אפשר לשכוח בקלות. כי כששני הזמרים הים תיכוניים הכי מצליחים בארץ משתפים פעולה זה חייב להיות טוב. בשיר זה שיתף פרץ פעולה עם לא אחר מאשר עומר אדם ויחד הם הביאו אלינו את״היא רק רוצה לרקוד״. השיר צבר תאוצה במהירות מסחררת והפך להמנון הקיץ של שנת 2015. את השיר כתב והלחין דורון מדלי שהביא אלינו את השיר הזוכה באירווזיון "TOY". 

 

גיבור של אמא

השיר המיוחד ״גיבור של אמא״ הינו בלדה עוצמתית ומרגשת שחשפה בפנינו צד שאנחנו לא רגילים לראות בזמר, צד רגיש ופגיע. השיר נכתב מנקודת מבט של אם שמדברת אל ילדה בצורה הכי נקייה ואותנטית שיש. פרץ אף כתב והלחין את השיר בעצמו ומה שהפך את הסיטואציה לאפילו יותר מרגשת הוא שהשיר יצא לאור סמוך ללידת בתו הבכורה מיכאלה. הרגשות העזים שהציפו אותו בעת התקופה המרגשת הזו, הביאו אלינו שירים מלאי טוהר וחן.

 

אח שלי

״אח שלי״ הינו שיר ייחודי שיצא כחלק מפרויקט משותף של ״ידיעות אחרונות״ עם משה פרץ ודורון מדלי. השיר יצא כאות הוקרה לאחים ולאחיות אשר איבדו את אחיהם במהלך מבצע ״צוק איתן״ שחל בקיץ 2014. המילים ממחישות בצורה הטובה ביותר את כאבם של האחים השכולים, הקליפ מתעד פגישה של עשרות אחים ואחיות שאיבדו את יקיריהם במבצע איי שם בעוטף עזה, בו פגשו אחד בשני ושמעו לראשונה את השיר מפיו של פרץ. 

 

ילדה קטנה

בסיום העונה השנייה של הריאליטי המצליח ״בית ספר למוסיקה״, הוכרזה תלמידתו של הזמר: אגם בוחבוט כזוכה. בסמוך לסיומה של התוכנית בחר להקליט איתה את השיר "ילדה קטנה" כל מי שיאזין לא יאמין כשישמע שבוחבוט הייתה רק בת 9. השיר מדבר על היחסים בין אב לבתו בצורה הכי תמימה שיש, הדרך בה משה מנחה את אגם ונותן לה את הבמה אם בשירים משותפים ואם בהופעות מצליחה לשבות את לבינו בכל פעם מחדש. הוא זכה בתואר הדואט המצליח של השנה ולהצלחה רבה בתחנות הרדיו. 

 



תגובות