הכירו את: "טריפל" הם הדבר הבא בעולם המוזיקה. צילום: ליאור כסון

הכירו את: "טריפל" הם הדבר הבא בעולם המוזיקה

אמרתם שילוב של פופ ומוזיקה אלקטרונית? אמרתם טריפל. עמרי כהן וליאור ברוש כבר הספיקו לשתף פעולה עם הזמר האהוב עידן רייכל, להופיע על הבמות הגדולות והיום, הם כאן כדי לספר לנו על השאיפות שלהם

ליאור ברוש ועומרי כהן כבר הופיעו עם ההכרב שלהם "טריפל" בפסטיבלים גדולים ברחבי העולם, שיתפו פעולה עם עידן רייכל בסינגל "ואם תבואי אליי" וכעת, עם שילוב של פופ ומוזיקה אלקטרונית זה הזמן שלהם לפרוץ לתודעה של כולנו גם בישראל. תזכרו את השמות האלה כי אתם הולכים לשמוע עליהם לא מעט.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלתם להתעסק במוזיקה ומדוע?

עומרי: "באיזור גיל 14, אני זוכר שליאור התחיל יותר בכיוון של dj ואני יותר בכיוון של הפקה. ובערך בגיל 16 הכרתי את ליאור, בזמן הזה הוא בדיוק נכנס לתחום של הפקת מוזיקה ומאז אנחנו ביחד כבר יותר מ10 שנים".

 

מה מושך אתכם לעולם המוזיקה?

ליאור: "מהילדות מאוד אהבנו מוזיקה והרגשנו מחוברים אלייה. היינו מאוד מושפעים ממה ששמענו בבית אבל מהרגע הראשון שנחשפנו למוזיקה האלקטרונית התחברנו אליה באופן מיוחד. היינו יושבים לילות שלמים ומקשיבים למוזיקה- גם לפחות מסחרית וממש התמכרנו. אז אפשר לומר שזו הייתה אהבה ממבט ראשון".

איפה הכי הייתם רוצה להופיע?

ליאור: "האמת שהופענו בהרבה מקומות בעולם, הופענו באירופה, בסין, בסינגפור ועוד. פעם אחת קיבלנו אפילו הצעה להופיע באירוע של מכונית מירוץ בדובאי, אבל לצערנו בגלל סיבות פוליטיות לא השגנו אישור בטחוני להגיע למדינה. היה מצער מאוד שזה לא יצא לפועל מהסיבות האלו".

עומרי: " לא חושב שיש במה שלא הופענו עליה בישראל, אולי בקיסריה אבל זה פחות הסגנון שלנו בעיניי". מוסיף, "כי זה פחות מסיבות, אבל אנחנו באמת מכבדים כל במה שאפשר להופיע עליה, אולי יכול להיות מגניב להופיע בים המלח או במדבר שזה מקומות שהם פחות שגרתיים. אנחנו מאוד אוהבים  את כל האווירה של טבע בשילוב עם מוזיקה".

טריפל ועידן רייכל
מתוך שיתוף הפעולה עם רייכל © יחצ

 מי המודל לחיקוי שלכם?

עומרי: "אנחנו מושפעים מהמון סוגי מוזיקה. אם זה היפ הופ, אם זה פופ כמו שעשינו עם אליעד, שזה דברים שגדלנו עליהם. ובשלב יותר מאוחר אפילו ג'סטין טימברלייק וזה מה שהשפיע עלינו בעולם הפופ ובעולם של המוזיקה האלקטרונית. בנוסף, אנחנו לוקחים דוגמא מאנשים שמשלבים בין השניים כמו קווין האריס שזה בסופו של דבר מה שאנחנו מנסים לעשות: שילוב של פופ עם מוזיקה אלקטרונית".

זו המטרה שלכם בסופו של דבר?

עומרי: "כן, השאיפה היא להגיע למקום שהסגנון הוא פופ וזה נעים באוזן ואפשר לשמוע את זה ברדיו לבין המקום שעדיין אפשר לנגן את זה במסיבה ואנשים ירקדו, זה מבחינתנו החיבור שהיינו רוצים לעשות להביא את המועדון והרייב לתוך הרדיו".

 

טריפל הכירו את
 © דימה בונדז

לאחרונה קימיים המון צמדים בעולם המוזיקה, מה מייחד אתכם?

עומרי: אני חושב שכל העניין של 'טריפל' התחיל כפרויקט שעושה הכל בעצמו, לא כי אנחנו יותר טובים אלא כי יש לנו איזשהו מסר להעביר הלאה, וזה מתבטא בכתיבה של השירים שאנחנו כותבים בעצמנו, אנחנו מפיקים בעצמנו וליאור אפילו שר בסקיצות מסוימות. הטקסטים שלנו עוסקים בלקחת דברים על הצד החיובי, תמיד לראות את הפלוס ולכתוב עליו. אין ספק שזו ההשראה שלנו".

איך אתם מגדירים את הסגנון שלכם?

עומרי: "electronic dance music", זה משפט שמגדיר את הסגנון שלנו בצורה הכי טובה. זו מוזיקה שהיא מרקידה ונעה בין עולם המועדונים לעולם הפופ וזה משהו שיש בו טקטס ומילים. בגדול אנחנו בתפר שבין הפופ ל"edm".

אם הייתם יכולים לבחור כל אומן ולבצע איתו דואט, במי הייתם בוחרים? 

ליאור: "לדעתי פארל וויליאמס נמצא בדיוק בתפר בין מגניבות לפופ שזה בדיוק מה שאנחנו אוהבים ואנחנו מאוד מעריכים את זה שהוא מפיק בעצמו ושר וכותב ומלחין ובעיקר לא מפסיק לעבוד. אז הוא מישהו שמאוד היינו שמחים לעבוד איתו".

איפה נראה אתכם בעוד 10 שנים?

עומרי: "פשוט עושים את מה שאנחנו עושים כרגע, מפיקים, מופיעים, כותבים, עושים שיתופי פעולה, כמו עכשיו רק יותר גדול ויותר מעניין ויותר להביא את עצמנו. רוצים שהקהל שלנו בארץ ובחול יכיר אותנו יותר ואם זה ימשיך ככה זה כיף גדול, זכינו".

יש לכם מסר לגולשי פרוגי?

ליאור: "אני רוצה להעביר מסר לכל מי שעוסק במוזיקה והמסר שלי הוא שהדרך הרבה יותר חשובה מהתוצאה וכדאי להתחיל בדרך ולהנות מכל חוויה שעוברים בדרך ולא להתייאש ואם תקום כל בוקר ותתמיד ותשקיע אז השמיים הם הגבול".

עומרי: "תעשו את מה שאתם אוהבים, תשתיקו את כל רעשי הרקע ותעשו מה שעושה לכם טוב וכמובן להנות מהדרך".



תגובות