מסע מסביב לעולם: השירים שעושים לנו חשק לטוס. צילום: Alberto E. Rodriguez, Vivien Killilea/gettyimages_IL

מסע מסביב לעולם: השירים שעושים לנו חשק לטוס

עכשיו כשהגיע הקיץ והרבה מאיתנו טסים לחו"ל, החלטנו להכין לכם רשימה של שירים אהובים שמזכירים לנו את המדינות השונות. רוצים להצטרף אלינו למסע מוזיקלי מסביב לעולם?

הקיץ כבר כאן, החופש הגדול מורגש בכל פינה וכל מה שנותר לנו לעשות הוא לטוס לחופשה מפנקת בחו"ל. מזנזיבר ועד לארצות הברית - קבלו את השירים המוכרים, שיעשו לכם חשק לעזוב את הכל ולצאת למסע מסביב לעולם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

טיסה 5325

כדי לפתוח מסע מוזיקלי, אנחנו צריכים לטוס. ואין שיר יותר מתאים מאשר השיר המוכר והאהוב של משה פרץ "טיסה 5325". יצא לפני כשנתיים וחצי וצבר כמעט עשר מליון צפיות. אז, בואו נטוס!

 

זנזיבר

השיר הזה, "זנזיבר" של לא אחר מאשר טליסמאן, יצא ב-2016 וכבר מזמן הפך ללהיט. מעבר לכך שהשיר עושה לנו חשק לארוז מזוודה ולטוס לאיים המושלמים שבזנזיבר, השיר גורם לכולנו לרצות להגשים את כל מה שחלמנו. שיר מעולה לפתוח את המסע שלנו

 

 

 

waka waka

עם כל תקופת המונדיאל, אין שיר יותר מתאים מאשר השיר הזה. השיר "waka waka" היה הסינגל הרשמי של מונדיאל 2010 וצבר יותר מ-1.8 מיליארד צפיות ביוטיוב. הוא שיר ממכר וקצבי שגורם לכולנו לקפוץ על מטוס ולרקוד כל הדרך לאפריקה.

 

מקסיקנו

היעד הבא שלנו בטיול הוא מקסיקו! השיר הממכר הזה של הצמד האהוב עידו בי וצוקי, הוא שיר קצבי ושמח שרק גורם לנו לקפוץ, לרקוד ולרצות להיות כבר במקסיקו. 

 

Party In The U.S.A

השיר הזה של מיילי סיירוס יצא כבר לפני תשע שנים והוא מוביל אותנו ליעד הבא שלנו, ארצות הברית. למרות שהוא יצא לאוויר העולם לפני כמעט עשור וצבר מליוני צפיות, הוא עדיין עושה לנו חשק לעלות על המטוס ולעשות מסיבה בארצות הברית.

קופנגן

ואם כבר איים טרופים כמו זנזיבר, מה עם קופנגן שבתאילנד? השיר הזה יצא לפני כשנתיים והפך לאחד הלהיטים הגדולים ביותר בישראל. התקווה 6 ואינפקטד משרום, לגמרי לקחתם אותנו לאווירה תאילנדית!

 

מיאמי

ואם לא בא לכם לטוס לבד, אולי כדאי לצרף חבר או חברה? השיר הזה של אליעד גורם לנו לחלום על חופשה זוגית במיאמי. השיר הוא שיר אהבה מדבק שמצליח לרגש ולגרום לנו לשיר אותו בכל פעם מחדש.

 

נמסטה

השיר "נמסטה" של סטטיק ובן אל הוא שילוב של רגאיי ומוסיקה הודית הגורם לנו לרצות לטוס ליער טרופי ולהירגע. אז, היה שלום לכם ונמסטה!

 

ישראלה

כמה שלא נטוס, אין כמו הארץ. הפלאפל, החום, הפתיתים והמשפחתיות הגדולה. אין על האווירה הישראלית. אחרי מסע מוזיקלי מסביב לעולם, תור ישראל. או שעלינו להגיד ישראלה?

 
תגובות