זה שיר פרידה: שירי הסיום לכבוד סוף שנת הלימודים. צילום: fotolia

זה שיר פרידה: שירי הסיום לכבוד סוף שנת הלימודים

לכבוד סיום שנת הלימודים, ריכזנו עבורכם את חמשת השירים שהכי מאפיינים סיומה של תקופה ומזוהים כשירי סוף שנה

לאחר שנה עמוסה ומלאת עבודות, מבחנים, שיעורים ומה לא? סוף סוף הגיע הרגע לו חיכינו - תחילת החופש הגדול! פרידה או סוף -  ריכזנו עבורכם את חמשת שירי סיום המרגשים ביותר שמצאנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

התחלה חדשה

״זה היה, זה נגמר, אבל יש הרגשה- שהסוף הוא תמיד התחלה חדשה״ מי מאיתנו לא מכיר את השיר הנוסטלגי שיצא בשנת 2013? אין אחד שלא שמע את השיר לפחות פעם אחת בחייו, אם זה בבית הספר, עם חברים אחר הצהריים או בעוד מסיבת סיום. אין ספק שזה אחד משירי הסיום היותר מוכרים ששמענו. והנה הגענו לסוף השנה! וכמו בשיר "כל סוף הוא התחלה של משהו אחר" , ממש עוד רגע נוכל לישון עד מאוחר בכל יום, ללכת לים, להיפגש עם חברים ובעיקר-לנוח.

 

מכתב לאחי

אחד השירים שלא יכולנו שלא להכניס לרשימה כזו הוא השיר "מכתב לאחי" שידוע כשיר מלא ברגש וכנות. השיר נכתב והולחן על ידי עילי בוטנר ובוצע על ידי קובי אפללו , השיר האהוב יצא לרשתות והועלה ליוטיוב לפני כשמונה שנים ומיד זכה לאהדה רבה ואינספור קאברים .

 

 See you again

מדובר בסינגל בביצועם של הזמרים ויז קאליפה וצ׳ארלי פות׳ , בין השירים העולמיים המושמעים ביותר, עם מעל לשלוש וחצי מיליארד צפיות ביוטיוב , ונכון לשנת 2017 היה הקליפ לנצפה ביותר. השיר הוא שיר פרידה הנכתב להנצחת פול ווקר , שחקן מהיר ועצבני שנפטר בשנת 2015 כתוצאה מתאונת רכב שגבתה את חייו ואין ספק שנכנס לנו ללב במהרה.

 

 I’m coming home

השיר יצא אי שם בשנת 2010 ובוצע במקור על ידי ״Diddy” וההרכב המוזיקלי ״Dirty money” . רגע לפני שהחופש מתחיל ומסתיימים להם הלימודים , הדבר הראשון שיעלה לרובנו לראש הוא ״מתי כבר נגיע הביתה״?  אחרי כל היום שעברנו , השנה העמוסה בטירוף , אנחנו חוזרים בסוף למקום בו הלב נמצא-הבית. שם אנחנו משאירים מאחורינו את כל מה שהיה וכעת החופש הוא הזמן המושלם לשכוח מהכל.

 

 תודה אנשים טובים

כמובן שאי אפשר לסיים בלי להוקיר תודה לאנשים סביבנו שליוו אותנו במשך השנה האחרונה (ואולי גם בשנים הקודמות). המורים, צוות ההנהלה, החברים והכי חשוב -המשפחה! סיום השנה זהו הזמן המושלם להודות לכל אלו שלא ויתרו עלינו ולו לרגע, שדאגו, טיפחו, אהבו ותמכו בכל דקה ודקה במהלך השהות שלנו בבית הספר והאמת גם מחוץ לבית הספר.

 

 

תגובות