סיכומוזיקלי: אליעד נחום במחווה למונדיאל. צילום מסך מאינסטגרם

סיכומוזיקלי: אליעד נחום במחווה למונדיאל

יום שישי הגיע! ואם הייתם עסוקים בחישוב הממוצע השנתי ומסיבות הסיום אנחנו כאן עם כל מה שקרה השבוע במוזיקה הישראלית. והפעם: אליעד נחום במחווה מקסימה, טל גבעמיר חוזרת בסינגל חדש וגם שלמה ארצי מספר לנו כמה הוא אוהב את הקיץ בשיר חדש

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

הראל מויאל - "מחשבות"

הראל מויאל הוא ללא ספק אחד הזמרים היותר מוכשרים שיש לנו במוזיקה הישראלית מאחוריו יש ארבעה אלבומים הכוללים בתוכם את: "ואז תבואי", "אמצע הלילה בכפר", "אהיה לך אושר", "כל מה שביקשתי" ועוד'. השבוע הוציא מויאל סינגל חדש וראשון מתוך האלבום החדש.

"מחשבות" הוא שיר מעולה, עדין ומביא משהו מאוד פשוט ויפה.מויאל ממשיך ארת הקו איתו התחיל אך מוסיף לו את הבגרות.  את הסינגל כתב והלחין מויאל בעצמו ועל ההפקה והעיבוד המוזיקלי אחראי שמוליק דניאל כאשר מויאל לקח חלק גם בעיבוד השיר לצידו. לסינגל מצטרף קליפ טוב לא פחות שבזכות האותנטיות והפשטות שלו הוא מצליח להבליט גם את השיר וגם להוסיף ולהיות לצידו. סך הכל סינגל מצוין, נעים להאזנה, זורם ועמוק. ללא ספק זהו עוד סינגל מוצלח ממויאל. מחכה לשמוע את האלבום החדש שהוא מכין לנו. 

לסיכום: ממשיך לעשות זאת בצורה קסומה. ★★★★★

 

טל גבעמיר - "טסתי"

הזמרת הצעירה טל גבעמיר ממשיכה לעלות לקראת אלבום הבכורה שלה שעתיד לצאת בקיץ הקרוב. ועכשיו, שחררה השבוע גבעמיר סינגל חדש מתוך האלבום המתקרב - "טסתי"

את הסינגל החדש - "טסתי" כתבה והלחינה גבעמיר לצידו של נועם עקרבי (שאחראי גם על ההפקה והעיבוד) כאשר בלחן לקח חלק גם דניאל ורטהיימר. הסינגל פשוט קסום, הוא מתחיל בצורה מצוינת ונעימה וממשיך כך עד לסופו, הוא גורם לי לא לרצות שהשיר יסתיים לעולם. יש בסינגל הזה משהו מאוד יפה, טהור ואמיתי. משהו מאוד מיוחד. גבעמיר מבצעת אותו בצורה מעולה ואני בספק אם השיר היה טוב כל כך אילולה זמרת אחרת הייתה שרה אותה. סך הכל סינגל מופלא וגבעמיר מוכיחה את עצמה שוב כדבר הגדול הבא במוזיקה הישראלית.

לסיכום: מיוחד ואמיתי. ★★★★★ 

 

הלהקות הצבאיות - "לא יוצאים שבת"

עברו לא מעט שנים מאז שהוציאו הלהקות הצבאיות  שלנו אלבום שלם, והנה היום זה קורה, או לפחות בדרך לקרות. צה"ל בדרל להוצאת אלבום חדש ומיוחד ללהקות הצבאיות. את הסינגל החדש של הלהקה שכתב ולחין קובי עוז. הסינגל חדשני ומראה באופן מדויק את הוויה הצבאית. סך הכל שיר טוב, קליט ואני לגמרי מחכה לשמוע את האלבום המלא שצפוי לצאת בתקופה הקרובה. באלבום החדש אגב יקחו חלק אמנים כמו אליעד, שי המבר (שגם משרתת בלהקה), סתיו שמש, קובי אפללו ועוד'.

לסיכום: שיר מעולה! ★★★★★ 

 

שלמה ארצי -"קיץ עשה לי טוב" 

אחרי שהוציא 25 אלבומי אולפן, מילא כל במה אפשרית, אחראי על אין ספור להיטים שכל אחד מאיתנו מכיר  וכמובן זכה להדליק משואה ביום העצמאות ה70 למדינה הוציא הבוקר הזמר שלמה ארצי סינגל חדש וקייצי.

את הסינגל החדש "קיץ עשה לי טוב" כתב והלחין ארצי בעצמו ועל ההפקה והעיבוד אחראי לא אחר מאשר ג'ורדי (ירדן פלג). השיר מתחיל בצורה מסקרנת ולא צפויה וממשיך בדיוק כמו שקיוויתי. השיר פשוט, כיפי ומצוין לפליא. ארצי מצליח לחדש בעזרת קליפ אנימציה והוא כדמות אמיתית ומביא לנו שיר מושלם רגע לפני הקיץ האמיתי שמתחיל ממש עוד שבוע. ללא ספק זהו עוד סינגל מעולה מבית היוצר של ארצי. 

לסיכום: פשוט, ישראלי ומושלם. ★★★★★ 

 

שווה האזנה

כמו שאתם בטח כבר יודעים בימים אלו ממש מתקיים מונדיאל 2018 ברוסיה, הזמר אליעד החליט לעשות מחווה קטנה ולהעלות סרטון לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא שר את "שמיים" בצורה מעולה בשפה הרוסית! אתם לגמרי חייבים לצפות בסרטון הבא.

 

 

 

תגובות