פופ צבעוני: חן אהרוני משחרר את ההמנון שלו. צילום מסך מהקליפ

פופ צבעוני: חן אהרוני משחרר את ההמנון שלו

עולה רמה: אחרי שלל סרטוני סטוריז באינסטגרם שגרמו לנו להמתין בצפייה גדולה לסינגל החדש, זה קורה. חן אהרוני משחרר הבוקר (ד') סינגל חדש בשם "המנון". האם הוא מצליח לחדש?

חן אהרוני כבר מזמן לא רק זמר פופ מקומי שיוצא לנו לראות לפעמים על מסכי הטלוויזיה שלנו בתכניות ריאליטי, אלא הוא אמן מוכשר שלא מפסיק להפתיע אותנו. בשנה האחרונה הספיק הזמר לעבוד על אלבומו השלישי שעתיד לצאת, להשתתף בתכנית הריאלטי "הכוכב הבא לאירוויזיון" שם הגיע למקום הרביעי (והמכובד), לחבור לצמד "האולטראס" ויחד שיחררו את הסינגל "בואי נרקוד" שזכה להצלחה גדולה ואף לצבור קהל תומך ואוהב. הבוקר (ד') משחרר אלינו את הסינגל החדש שעליו עבד לא מעט לאחרונה - "המנון".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

באדיבות רוברטו מיוזיק
 

נכון, אנחנו רגילים לרף גבוה מאהרוני, אך נראה שהפעם עלה על הצפיות שלנו. מדובר בסינגל צבעוני שמגיע אלינו בול בזמן (בתקופת הקיץ החמה) והוא לחלוטין מה שעולם הפופ הישראלי צריך! על המילים והלחן אחראים סהר חגי וניצן קייקוב, שכבר חברו לזמר בעבר ויחד הגיעו לתוצאות מדהימות. מעבר למילים והסגנון הצעיר, הקליפ המטורף לגמרי כבש אותנו! התלבושות והתפאורה ברמה בינלאומית ואין ספק שאהרוני עשה עבודה יוצאת מן הכלל. בקיצור, הזמר עולה בסולם ההצלחה ואנחנו עפים על התוצאה. בקליפ אף משתתפים נגן הגיטרה המפורסם ניב ברנסינסקי וכוכבת הרשת והשחקנית אנג'ל ברנס (בתפקיד הרובוט).

© באדיבות יחצ

 

תגובות