הכירו את יובל: "רוצה להביע את עצמי דרך המוזיקה". צילום: יוסף כהן, באדיבות יחסי ציבור

הכירו את יובל: "רוצה להביע את עצמי דרך המוזיקה"

כמו בכל שבוע, גם היום אנו מביאים אליכם זמרת חדשה בתעשיית המוזיקה המקומית. והפעם, קבלו את יובל בדש בראיון בו סיפרה לנו על החלומות שלה לעתיד, המקומות אליהם הייתה רוצה ולהגיע ואיך בכלל הכל התחיל?

כמו רבים גם יובל בדש נסעה לברזיל הרחוקה ברגע שסיימה את שירותה הצבאי, ושם על החופים הלבנים היא החליטה שהיא רוצה לעסוק בתחום המוזיקה, היום היא עובדת על אלבום חדש שמציג את סגנונה הייחודי ומסמנת את מקומה כדבר הגדול הבא במוזיקה הישראלית. הכירו את יובל בדש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת לעסוק במוזיקה?

"בכיתה ו' התחלתי לנגן בגיטרה, ואני שרה מאז שאני זוכרת את עצמי. אחריי הצבא התחלתי להתעסק בעולם ההלחנה והכתיבה, שזה משהו שפחות התעסקתי בו בעבר וכשהתחלתי עם זה הרגשתי שזה נותן לי מקום להתבטא. המוזיקה היא הדבר שהכי ממלא אותי והיא תמיד הייתה ותהיה חלק מהחיים שלי".

מתי משך אותך לעולם המוזיקה?

"יש מסרים שמאוד חשוב לי להעביר ואני חושבת שמוזיקה זה אמצעי מעולה, אני מאוד אוהבת להביע את עצמי ולהשמיע את הדעות שלי. אז ככה אני יכולה להתעסק במוזיקה שאני כל כך אוהבת ולהביא לה את הערך המוסף שלי".

 

לאחרונה הוצאת את הסינגל "ג'רי" , איך הייתה העבודה עליו?

"זה היה אחד הטקסטים הראשונים שכתבתי, ממש כשהתחלתי לעבוד על האלבום. ג'רי זה בעצם כפר דייגים בברזיל שביקרתי בו אחריי הצבא, הייתי שם שבועיים לבד וממש התאהבתי בתחושת החופש. כדי להגיע לשם צריך לנסוע שמונה שעות ובסופו של דבר להגיע לחוף מדהים ושם התחלתי להתגעגע לארץ ולמשפחה. זה היה געגעוע מאוד חזק כזה שמחשל אותך ומחזק אותך ביחד ובחרתי להוציא הגעגוע והחופש הטהור שהרגשתי בשיר".

איפה הכי היית רוצה להופיע?

"כרגע מול כל מי שירצה לראות ובהמשך אני מקווה שגם באמפי שוני וקיסריה, אבל הדרך זה הדבר הכי חשוב ובנתיים אני משתדלת להנות מכל צעד וצעד".

מי המודל לחיקוי שלך?

"אם הייתי צריכה לבחור אחד הייתי בוחרת בעידן רייכל ודודו טסה. הם יוצרים מוזיקה שאני מאוד אוהבת, היא מעבירה מסרים חשובים ויחד עם זה היא מאוד מיוחדת ושונה ממה שכולם רגילים לשמוע. מעבר לזה שדודו טסה מנגן על גיטרה חשמלית כמוני ותמיד רציתי להגיע לרמת הנגינה שלו".

איך אתה מגדיר את הסגנון שלך?

"פופ- רוק ישראלי, אני חושבת שהשעובדה שאני שומעת גם מזרחית וגם מטאל נותנת לי ייחוד ועוזרת למוזיקה שלי לבלוט. אני אוהבת לשלב בין הכל".

אם היית יכולה לבחור אומן אחד ולבצע איתו דואט במי היית בוחרת ולמה?

"הייתי הולכת על 'maroon 5', דודו טסה או היהודים. כמובן שאני אשמח לעשות דואט עם כל מי שיצא לי".

בזמן האחרון את עובדת על אלבום חדש, נתקלת בקשיים לאורך הדרך?

"כתבתי את האלבום עם דן תורן וצחי אלוש ולגמרי ניתקלתי בקשיים של כתיבה בהתחלה, אז הם נתנו לי המון טיפים שעזרו לי לכתוב ישר מהלב בלי לחשוב יותר מידי. ואני עדיין עובדת על עצמי ומשתדלת להשתפר עוד קצת בכל יום".

איפה נראה אותך עוד 10 שנים?

"אני רוצה לכתוב סדרה ולכתוב לה פס קול. ובעיקר להמשיך וליצור ולהופיע גם בארץ וגם בחול, כי זה הכי חשוב, לעבוד, ליצור, להופיע ותמיד להמשיך קדימה".

יש לך מסר לגולשי פרוגי?

"קודם כל בחיים אל תוותרו על החלומות שלכם, ותעשו את זה בדרך אחת שהיא לאהוב את עצמכם ולהיות שלמים עם מי שאתם והכל כבר יגיע משם. ברגע שאתה שלם עם מה שאתה יוצר אתה חסין לביקורת של הסביבה והיצירה שלך יוצאת הרבה יותר טובה בסופו של דבר".

 
תגובות