כמחווה לתושבי הדרום: איזי משחרר את הסינגל מוקדם מהצפוי. צילום: בני רוטלוי

כמחווה לתושבי הדרום: איזי משחרר את הסינגל מוקדם מהצפוי

הראפר האהוב עלינו, איזי, קיבל אמש (ד') הודעה מאחד מתושבי הדרום שנמצאים בימים לא פשוטים. כמחווה מרגשת, החליט הזמר לשחרר את הסינגל כבר בשעות הלילה. מה חשבנו עליו? האזינו

כידוע, מאחורי איזי עומידים שני אלבומים מצליחים, הופעות רבות, פרסים ולא מעט סינגלים מוצלחים בינהם - "כולבויניקית","לא הכל מן אללה", "מדביק אותי לקיר", "כולי בהיי", "אחרון הימים" בשיתוף פעולה עם הזמר אליעד נחום ועוד. השיר החדש שהוציא אמש נקרא "משובשת".

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

איזי (ארז שרון) ידוע כזמר שיוצר אינטראקציה עם הקהל באופן סדיר. אם זה בהופעות או כאות תודה על הפרגון שהוא מקבל. אבל אתמול (ד') עשה מעשה שחימם לנו את הלב. הבוקר (ה') היה מתוכנן לשחרר הזמר סינגל חדש רגע אחרי שהוציא את אלבומו השני "לא לילדים". איזי שקיבל הודעות מתושבי הדרום עקב המצב הבטחוני,לא נשאר אדיש להודעות שקיבל מתושבי הדרום והחליט לעשות את המעשה הכי מחמם לב שאפשר לעשות והחליט לשחרר את הסינגל ליוטיוב כבר אתמול בלילה.

 

הסינגל החדש משדר וייב קייצי במיוחד. הוא קליל, כייפי ולחלוטין צועק "חופש". אותו כתב והלחין הזמר בעצמו. גם הפעם קלע לסגנון הראפ שמייחד אותו. שרון צירף קליפ מושקע במיוחד על יאכטה עם החברים (חופש כבר אמרנו?) בנוסף, זיהינו פרצוף מוכר והוא לא אחר מאשר אמן הביטבוקס שגיא ברייטנר שהתארח בקליפ. הסינגל מצויין והקליפ לא פחות, אז אנחנו מצפים בקוצר רוח ליצירות הבאות.

תגובות