הרגע שלו: יונתן מרגי משחרר סינגל ראשון. צילום מסך מהקליפ

הרגע שלו: יונתן מרגי משחרר סינגל ראשון

יוצא "הכוכב הבא לאירוויזיון" יונתן מרגי לא עוצר מאז שנחשפנו לכשרונו ומשחרר אלינו היום (א'), את סינגל הבכורה שלו "תני לי רגע". האם הצליח להפתיע אותנו? האזינו

יונתן מרגי נכנס לחיינו בעונה האחרונה של "הכוכב הבא לאירווזיון" שם הגיע למקום השני ונכנס לכולם לתודעה. מאז הוא עובד על מקומו בתעשיית המוזיקה והבידור עם השתתפות בפסטיגל הקרוב, הופעות אורח בהופעות הגדולות של סטטיק ובן אל והיום (א') מוציא סינגל ראשון ומאוד מיוחד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שמו של השיר הוא "תני לי רגע", נכתב והולחן על ידי מרגי עצמו ביחד עם עדי אולמנסקי וג'וני גולדשטיין. השיר מדבר על מישהו שמאוד אוהב מישהי אחרת והוא רוצה שהיא תתן לו רגע שהם יהיו ביחד והוא יראה לה כמה הוא אוהב אותה. הלחן של השיר מאוד פופי, מגניב וקליט. משהו שציפינו ממרגי שיביא איתו כי ככה הוא גם היה בתוכנית "הכוכב הבא". אך עדיין, זה פופ שונה ממה שראינו בישראל בשנים האחרונות, משהו חדש ומרענן.

 

לשיר מצורף קליפ באווירת "חו"ל" כמו שאנחנו מרגישים בכל השיר בכללי, בוויב בלבוש, בלוקיישן זה לא במובן רע שאנחנו אומרים חו"ל, אנחנו מרגישים שהביאו את ארצות הברית לישראל. לסיכום, שיר קליט מאוד שיהפוך ללהיט ענק, אנחנו אחרי פעם אחת לא הפסקנו לזמזם את הפזמון ואנחנו בטוחים שגם אתם.

תגובות