לעתיד טוב יותר: פלייליסט שירים מלא בתקווה. צילום מסך מיוטיוב

לעתיד טוב יותר: פלייליסט שירים מלא בתקווה

בעולם שאנו חיים ישנם המון מחלוקות ואי סדר חברתי, במהלך השנים יצאו שירים רבים עם מטרה אחת משותפת - לבנות עתיד טוב יותר, בחרנו עבורכם מספר שירים שיתנו לכם תקווה גם בזמנים קשים

השירים שאנחנו רגילים להיתקל בהם ביום יום הם שירים שעוסקים באהבה ומערכות יחסים, אבל לפעמים יוצא לנו להיתקל בשיר שמביא איתו גם ערך מוסף, שבירת סטיגמות ועוד... בעולם בו כל אחד מאיתנו נשפט בכל יום על סמך צבע עורו, דתו, לאומו או המראה החיצוני שלו חשוב שיהיו שירים שיוכיחו שאפשר גם אחרת. אספנו לכם כמה שירים שיזכירו לכם שבסופו של יום כולנו שווים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

תנו לגדול בשקט

את השיר המרגש הזה אין אחד שלא מכיר, שלומי שבת הזמר האהוב על הקהל הישראלי הוציא את השיר בזמן מלחמת לבנון השניה ובמילותיו הוא מייחל לחיים טובים ושקטים קצת יותר. השיר מדבר על כאב של ילד תמים שכבר הורגל לשגרת המלחמה ומחכה לסופה. השיר בוצע על ידי הזמר עם המון תקווה לעתיד טוב יותר, ללא מלחמות, ללא הסלמות, וללא ילדים שמאבדים את ילדותם במלחמה.בואו פשוט ניתן לילדים לגדול בשקט.

 

אין מצב

לפני שבכלל חשבו על "הכוכב הבא" הייתה פה התכנית "כוכב נולד", ואת מתמודדי העונה הרביעית שלה שהקליטו שיר ואף צילמו קליפ מיוחד עם מסר עצום שקרא לשינוי. האלימות ברחובות היא דבר מאוד נפוץ במדינה שלנו ולצערנו קטטות קטנות בין חברים הופכות לאסונות במהרה, בתקופה בה שודרה עונתה הרביעית של הריאלטי, היו המון קטטות, במיוחד בברים ומועדונים, נערים היו שיכורים והיו רבים בתמימות ומגיעים למצבים קיצוניים שמסכנים אותם ואת הסובבים אותם. לכן החליטה ההפקה של התכנית לצאת עם השיר "אין מצב" הקורא להפסקת האלימות ומבהיר לצופים הרבים כי אלימות היא לא הדרך לפתור בעיות.

 

תאמיני לי

השיר הבא יצא לפני כשנתיים כשערוץ הילדים יצא ביוזמה לשינוי הסטיגמה הנפוצה שנשים שוות פחות, ולהראות לכולם עד כמה הן שוות ויכולות לעשות כל דבר שגבר יכול ואפילו קצת יותר. את השיר הנ"ל מבצעת הזמרת האגדית שירי מימון, שקולה הייחודי נתן עוצמה רבה לשיר והעצים את המסר הזה. השיר לגמרי עשה את העבודה והוכיח לכולם שנשים הן רוצות- שוות- ויכולות.

 

מילים פוגעות-שיר השיימינג

ככל שהתקדמו השנים כך התקדמה גם הטכנולוגיה, ולצערנו יש אנשים שמנצלים את זה לרעה. בהפקת הפסטיגל זיהו את תופעת הבריונות ברשת ובחרו לשים על כך דגש על הנושא במופעם החדש "היי סקול פסטיגל 1" וקראו להפסקת התופעה עם השיר "מילים פוגעות". במופע ראו איך התלמידה חדשה (אליאנה) עוברת שיימינג חברתי ברשתות החברתיות,ומוצגת ההתמודדות הלא פשוטהשלה עם המצב. 

 

שווים

שווים זהו שיר ששינה את פני החברה שלנו מקצה לקצה, כאשר עילי בוטנר ורן דנקר חברו ביחד לשיר המדהים הזה עם המסר הכל כך חשוב. מטרתו של השיר היא לשנות את תפיסת החיים של האנשים, ואכן השיר לגמרי מנפץ כל סטיגמה אפשרית וכל אפליה שקיימת, הוא גרם להרבה אנשים להבין שלא משנה אם צבע העור שלנו שונה, אם אני גדול והאחר קטן, אם אני צודק והשני טועה, כולנו שווים.

 

 

תגובות