הכירו את אנה ואלי: "אנחנו סולנים בנפרד ולא צמד". יחסי ציבור

הכירו את אנה ואלי: "אנחנו סולנים בנפרד ולא צמד"

כמו בכל שבוע, גם היום אנו מציגים בפניכם זמר חדש בתעשיית המוזיקה המקומית. והיום - כפול! הכירו את אלי חולי ואנה טימופיי. יוצאי הריאלטי השונים חברו ביחד לשיר משותף שכבש אותנו. עכשיו הגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם

אלי חולי ואנה טימופיי התחילו את דרכם במוזיקה בתוכניות הריאלטי דה וויס ואקס פקטור, שניהם הגיעו לגמר וידעו שזו יריית הפתיחה לדרך שמצפה להם. לאחרונה החליטו לשלב את דרכיהם ולחבור לדואט חד פעמי ומרגש, תפסנו אותם לראיון בו הם מדברים על הקריירה המוזיקלית, ההשתתפות בתוכניות השירה השונות, וענו על השאלה שהכי מתבקשת, האם יש סיכוי שיהפכו לצמד?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלתם להתעסק במוזיקה,ולמה?

אנה: "אני למדתי מוזיקה כל החיים שלי, באתי ממשפחה מוזיקלית, אמא שלי מנהלת בית ספר למוזיקה במולדוביה, אז ממש מגיל קטן התחלתי לשיר וזו הייתה האהבה הכי גדולה שלי מהרגע הראשון".

אלי: "אני זוכר שהייתי בכיתה ה' ,שרתי שירים והייתי מופיע בטקסים בבית הספר. בשלב מסוים למדתי לנגן בגיטרה והמשכתי עם זה גם בתיכון".

מה מושך אתכם לעולם המוזיקה?

אלי: "בעיקרון אני לא חושב שאני יכול בלי המוזיקה, זה חלק ממני, זה החיים שלי, זה מתחיל בסתם לשיר משהו שאני אוהב וממשיך ללקום כל בוקר ולכתוב שיר חדש. אני חי את המוזיקה כל רגע בחיים שלי".

אנה: "במוזיקה אפשר לספר על עצמך, להעביר מסרים לקהל, וזה מדהים בעיניי, מוזיקה זה שפה , אני קוראת לזה שפה בינלאומית, דרך המוזיקה אתה יכול להגיד כל מה שעולה לך לראש".

 

לאחרונה הוצאתם את הסינגל "עד אלי" איך הייתה העבודה עליו?

אלי: "העבודה הייתה מדהימה, זה שיר שהמקור שלו הוא באיטליה ושם הוא להיט ממש גדול, עבדנו עם מרב סימן טוב שתרגמה את השיר מאיטלקית לעברית, וזו הייתה חוויה מדהימה. בכללי לעבוד עם אנה זה מהנה במיוחד, היא מדהימה וזמרת ענקית".

אנה: "העבודה על הסינגל הייתה קשה קצת עבורי, כי הייתי צריכה לשבת וללמוד את המילים וקצת קשה לי עם השפה העברית, אבל התוצאה אכן שווה את זה".

איך נוצר שיתוף הפעולה ביניכם?

אנה: "אני חשבתי יחד עם ההפקה שלי עם מי אני יכולה לעשות את הדואט הזה, ופתאום עברה בנו המחשבה לעשות את זה עם אלי חולי, וזה היה הרעיון הכי מדהים שהיה לנו, אלי הוא זמר ענק, היה לי הכבוד לעבוד איתו"

 איפה הכי הייתם רוצים להופיע?

אלי: "האמת שלא חשבתי על זה כל כך, ועכשיו כשאני חושב על זה, זה לא כזה משנה לי, הכבוד והסיפוק הכי גדול שלי זה שאנשים יגיעו להופעות שלי, לא משנה איפה אני אופיע, אפילו אם בן אדם אחד מגיע וקונה כרטיס רק כדי לשמוע אותך שר, זה הדבר הכי מרגש שיש".

אנה: "אני חושבת שכל זמר רוצה להופיע, לא משנה איפה העיקר להופיע, זה הכיף שלנו הזמרים. אבל אם ממש צריך לבחור אז אני אוהבת את קיסריה".

 מי המודל לחיקוי שלכם?

אלי: "צארלי פות', כי מעבר לזה שהוא זמר מדהים  הוא כותב ומפיק לעצמו את השירים שלו, וזה דבר מדהים בעניי, אני אומנם עדיין צעיר אבל זה משהו שבאמת ארצה לעשות בעתיד".

אנה: "זה שאלה קשה, אין לי עדיין מודל לחיקוי, אני אחשוב על זה".

שניכם יוצאי ריאלטי, אנה מאקס פקטור ואלי מדה וויס, האם לדעתכם השתתפותכם בתכנית הריאלטי עשתה לכם קיצור דרך?

אלי: "האמת, שבהתחלה לא תיכננתי ללכת לדה וויס או לאף תוכנית שירה אחרת, לא חשבתי שאני מספיק טוב כדי להגיע למקום כזה רחוק, לא ראיתי את מה שאנשים אחרים ראו בי, ואני חושב שלגמרי זה עזר וקיצר לי כברת דרך מסויימת, קיבלתי מהתוכנית חוזה הקלטות לאלבום, ואת האפשרות לעבוד עם המפיקים המוזיקליים הכי מקצועיים שיש, וזה באמת עזר לי, אני לא חושב שהרבה אנשים זוכים לדבר כזה". 

אנה: "כן בטח, קודם כל זה נתן לי המון בטחון עצמי, אני בכלל לא ידעתי עברית, ואפילו לא הבנתי שעברתי, זו הייתה חוויה מדהימה, ואני בטוחה שזה עזר לי להגיע למקומות שאני מגיעה אליהם היום".

האמנתם שתגיעו עד לגמר?

אלי: "לא, אני הגעתי לאודישנים והיה רק מקום אחד כדי לסגור את שלב האודישנים, לא האמנתי בכלל שאני אעבור, וככל שהשלבים עברו הבנתי מה אנשים חושבים עלי מבחוץ, ושהם רואים בי משהו שאני לא רואה, ובאמת שלא האמנתי שהגעתי לגמר זה מאוד ריגש אותי".

אנה: "אני מאוד רצית, זה שונה לחלוטין, לא האמנתי אבל מאוד רציתי וזה באמת קרה, אני זוכרת שלא האמנתי שאני עוברת עד כדי כך שכשעברתי את השלבים הסופיים של האודישנים במחנה אימונים חשבתי שזהו נגמר והולכים הביתה, לא הבנתי שיש המשך, אז לחשוב שאני אהיה בגמר הגדול?, לא, לא חלמתי אפילו".

איך הייתם מגדירים את הסגנון שלכם?

אלי: "אין משהו ספציפי, זה מעורבב כזה רוק אלטרנטיבי עם פופ".

אנה: "אין לי עדיין סגנון ספציפי, אנחנו עדיין מחפשים לאיזה ז'אנר של שירה אני שייכת".

 האם אתם חושבים שאתם יכולים להצליח כצמד?

אלי: "לעבוד עם אנה זה תענוג, אבל אני באמת חושב שכל אחד עושה את הדרך שלו כסולן ולא כחלק מצמד".

האם הטעם המוזיקלי שלכם תואם לסגנון אותו אתם שרים?

אנה: "אני אוהבת רוק ואפילו מזרחית, אבל אני כרגע לא יודעת מה הסגנון השירה שלי, אז התאמה תיבחן בהמשך".

אלי: "אני חושב שזה כן משתלב טוב עם מה שאני אוהב לשמוע".

 אם הייתם יכולים לבחור כל אומן ולבצע איתו דואט, במי הייתם בוחרים ולמה?

 אלי: "להקת קולדפליי, כי מבחינת שירים אני לא חושב ששמעתי שיר אחד שלהם שלא אהבתי, יש להם סולן ממש טוב-כריס מרטין הוא זמר פשוט מדהים וייחודי, וזו הלהקה שהכי הייתי רוצה לעבוד איתם, זה חלום שלי".

אנה: "עם רובי וויליאמס, אני פשוט אוהבת את השירים שלו ואם הייתי צריכה לבחור מישהו כדי לבצע איתו דואט זה לגמרי הוא".

 איפה ניראה אתכם בעוד 10 שנים?

אלי: "זה קצת רחוק לי לחשוב על זה, אני מקווה שאבסס את עצמי יותר חזק מבחינת שירים וסגנון מוזיקה , ואצבור לעצמי קהל מוזיקה שישמע את השירים שלי ויגיע להופעות".

אנה: "אני יותר אישה שחיה את ההווה, פחות חושבת מה יקרה עוד כמה שנים".

 יש לכם מסר לגולשי פרוגי?

אלי: "אני מקווה שתאהבו את מה שאני מתכנן להמשך, בקרוב יוצא שיר חדש שלי, שהייתי שותף בכתיבה שלו, ואני יותר מאשמח שתשמעו אותו ותהנו ממנו :)".

אנה: "תודה לכולם על כל התמיכה והאהבה שלכם".

 

תגובות