מצדה היא הזוכה הגדולה של "אביב או אייל". צילום מסך מהאינסטגרם

מצדה היא הזוכה הגדולה של "אביב או אייל"

לפני כמעט חודשיים התחילו שידוריו של ריאלטי המוזיקה "אביב או אייל" היום הוכרזה המנצחת הגדולה בתחרות "מצדה". הבאנו לכם את הסיקור המלא

לפני כמה חודשים החליטה חברת "קשת" לנצל את היריבות הגלויה בין אייל גולן לאביב גפן ולהקים תכנית ריאלטי מוזיקלית חדשה. התכנית בנויה על שתי נבחרות המתחרות בינהן, אחת של אביב ואחת של אייל וכאשר אין הסכמה בין השניים (מה שקורה ברוב הזמן) נכנסת לתמונה הצלע השלישית הלא היא מירי מסיקה שזוכה להכריע את הוויכוחים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הגמר נפתח במהרה עם שני דואטים שיקבעו מי יהיו השלושה שיעפילו לשלב הסופי ומי האחד שיעזוב ראשון, לאחר ארבעת הביצועים נבחרו מצדה וטיגיסט להמשיך לשלב הסופי ואילו נועם ולינוי היו צריכים להיאבק בינהם. עד קבלת ההחלטה עלו לבמה אביב אלוש ועילי בוטנר ושרו יחד עם רביעית הגמר את שירם "הכי קרוב אלייך".

לאחר הביצוע המעולה ארז טל עלה לבמה והכריז כי לינוי קנטור היא המודחת הראשונה של הערב וזכתה במקום הרביעי, וזה הישג מרשים מאוד בהתחשב בעובדה שהיא רק בת 16. היא לגמרי אחת הפייבוריטיות שלנו מהרגע הראשון שהיא עלתה עם במת האודישן וכבשה את כולם עם קול מיוחד שלא שומעים בכל יום.

 

 

שלושת המתמודדים הסופיים עלו לביצועים אחרונים ולאחר מכן עלו לבמה אביב אייל ומירי ושרו יחד את השיר "האם להיות בך מאוהב".לאחר ההופעה המרשימה הודיע ארז טל כי תהיה עוד עונה לריאלטי האהוב ובלי יותר מידי עיכובים הודיע כי נעם זכה במקום השלישי, את זמנו של המתמודד הדומיננטי הזה בתכנית אפשר להגדיר כרכבת הרים, פעם אחת הוא היה למעלה והוביל מעל כולם ופעם אחרת הביא ביצוע מאכזב שכמעט גרם לו לסיים את דרכו בתכנית. בסופו של יום ביצועי הגמר שלו לא איכזבו אותנו והיה בין הטובים ביותר שלו, ובסופו של דבר זה מה שהכי חשוב.

 

בהפרש של 130 קולות זכתה טיגיסט במקום השני,מתחילת העונה היא הסתמנה כפייבוריטית של אלפי אנשים בזכות היכולת הווקאלית המדהימה שלה, לאורך העונה היא הדהימה אותנו עם הקול הגדול שלה ואף ריגשה אותנו כששרה שיר שמדבר על המשפחה שלה ופרצה בבכי, אנחנו בטוחים שזו רק ההתחלה בשביל הזמרת הצעירה.

 

 

הזוכה הגדולה היא לא אחרת מאשר מצדה שלמרות גילה הצעיר הצליחה להתעלות על כולם בשקט וצניעות מעוררת השראה, מהאודישן הראשון שלה כולנו ידענו שקול כזה מיוחד ועוצמתי לא שומעים בכל יום ולכן כלל לא הופתענו לשמוע כי היא הזוכה הראשונה של התכנית. זוהי פתיחה מדהימה לקריירת המוזיקה שלה ואנחנו בטוחים שנשמע ממנה עוד הרבה!

תגובות