נופר סלמאן: "לא מתחרטת על שום דבר שעשיתי". דניאל קמינסקי

נופר סלמאן: "לא מתחרטת על שום דבר שעשיתי"

נופר סלמאן התגלתה בתכנית "הכוכב הבא לאירווזיון" שם הגיעה למקום השני. מאז היא עובדת על אלבום בכורה ומוציאה שירים בז'אנר הים תיכוני תוך כדי שירות בצה"ל. תפסנו אותה לראיון מיוחד על מוזיקה, חששות מקריירת המשחק ומה היא תגיד לאנשים ששואלים עלייה אם ללכת לתכנית ריאלטי

נופר סלמאן, זמרת ושחקנית בת 20 מראשון לציון. סביר להניח שאתם מכירים אותה מתכנית הריאלטי "הכוכב הבא לאירווזיון" שם הגיע למקום השני. בימים אלה משרתת כחיילת בלהקה הצבאית. נופר ממשיכה לבסס את מעמדה בז'אנר הים תיכוני ובמקביל לשירותי הצבא וקריירה פעילה כזמרת היא עובדת על חומרים חדשים לאלבומה הראשון והוציאה מספר סינגלים שזכו להצלחה רבה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

למה החלטת לעסוק בתחום המוזיקה?

"תמיד הייתי שרה כבר מגיל קטן, הלכתי לשיעורי גיטרה כדי שיהיה לי כלי שיוכל ללוות אותי ובהמשך התחלתי להשתתף בטקסים מהבית ספר, תיכון ובלהקה צבאית".

מה גרם לך להיכנס לעולם המוזיקה?

"האהבה שלי למוזיקה והרצון להצליח במקצוע. בסופו של דבר ברגע שאתה באמת אוהב ורוצה לעסוק במקצוע הזה אתה מרגיש שאתה רוצה לעסוק בזה כבר מגיל קטן".

בימים אלו את משרתת כחיילת בלהקה הצבאית, השירות השפיע על המוזיקה שאת מייצרת?

"לא, אני חושבת שההופעות הפכו אותי לקצת יותר מקצועית מבחינת הופעה וקהל זה תהליך אחר בלי קשר לצבא זה תהליך שעברתי בחיים וההתפתחות שלי".

 

השתתפת בסינגל ״אין לך מה לדאוג״ שיצא לכבוד חגיגות ה70 של מדינת ישראל, איך הייתה העבודה לצד נדב גדג' ודייגי גל מלכה?

"עם נדב הייתי כל השירות נקראנו 'להקת דואט' והופענו כל השירות ביחד, העבודה הייתה מדהימה עם גל הוא מוכשר ממש הייתי שמחה לקחת חלק מזה, זה היה מדהים אני ממש אהבתי את הקאבר".

השתתפת בתוכנית ״הכוכב הבא לאירוויזיון״ איך הגעת לשם וכמה האמנת בעצמך שבאמת תגיעי לגמר?

"אני הייתי בת 16 עבדתי באולם מלצריות הביאו לשם מלהק הוא שמע אותי שרה והביא אותי לאודישנים. ומשם לאט לאט זה התגלגל. אני האמנתי בעצמי אבל ממש רציתי לזרום עם זה, שמעתי מלא סיפורים שהיה להם מאוד קשה להתמודד ואכזבות וכישלונות ואני בטוחה שזה ככה בפריים טיים. אני באתי ואמרתי "אני זורמת" כן האמנתי אבל לא ניסיתי לחשוב על הגמר או ניצחון נהנתי מאהבה של הקהל האנשים שהכרתי שם זה היה ממש חוויה".

את חושבת שהפריצה דרך תוכנית ריאליטי הייתה נכונה?

"אני לא מתחרטת על שום דבר שאני עושה אף פעם, אבל אם מישהו היה מתעייץ איתי היום אם ללכת לתוכנית בגיל כזה כל עוד הוא עדיין לא מגובש עם עצמו אולי אפילו ללמוד לנגן או ליצור. כי היום חשוב שאמנים שמגיעים יעשו דברים מקוריים כי זה מה שהקהל רוצה בעייני".

© דניאל קמינסקי.

איך הגיבו הקרובים אלייך לאחר התוכנית?

"החברים והמשפחה שלי היו מאחורי עם פול פאוור והיה ממש כיף לראות שכל האנשים שאני אוהבת תומכים בי, זה כיף שיש אנשים שהולכים מאחורייך וגאים בך ואיתך גם בעליות וגם בירידות וזה מדהים".

שיחחרת לאחרונה את הסינגל ״לב חלש מידי״ איך הייתה העבודה עליו?

"השיר הוא שיר שכתבתי והלחנתי בבית שלי וזו הייתה תקופה שעשיתי מלא דברים ביחד. שלחתי אותו למנהלים שלי וראינו שיש כיוון טוב, הביאו לי מלא שירים באותו הזמן וברגע אחד השמעתי את זה לרובי והמנהל שלי נזכרו בשיר הזה והחלטנו שאנחנו עובדים עליו. הייתה לי עבודה מדהימה עליו עשינו אותו שלם ואני ממש שלמה עם התוצאה".

 

בנוסף לקריירת המוזיקה את מפתחת את קריירת המשחק שלך, מה גרם לך להיכנס לעולם המשחק?

"זו הייתה תקופה שהלכתי למלא אודישנים. משחק תמיד עניין אותי אבל לא חשבתי שאני באמת אעסוק ואצליח בזה אבל נתתי לזה לקרות, הלכתי לאודישנים ולקחתי את זה ברצינות. אחרי שעברתי אודישן ראשון והבנתי שזה מדהים מבחינתי גם בתחום הזה והבנתי שאני ממש רוצה להיות בזה עולם מלא בסטייל ואני אוהבת את זה".

יש חששות לפני תקופה כל כך גדולה?

"כן, בגלל שזה לא מוזיקה אני קצת חוששת, אני נמצאת במוזיקה כבר שנים, במוזיקה אני כבר משומנת ויודעת מה אני אוהבת ומה אני לא אוהבת ואני שולטת בזה ובמשחק זה קצת שונה פתאום לראות את זה ישר על המסך עם עוד מליוני אנשים זה קצת מלחיץ כי אני לא באמת יודעת איך זה יראה ואני משארת שהאנשים שעבדתי איתם מאוד מקצועיים וכנראה שאם אני שם הם דאגו לזה שהכל יהיה כמו שצריך ויצא טוב".

את כותבת ומלחינה את השירים שלך מאיפה ההשראה?

"אני שומעת מלא סגנונות של מוזיקה וזמרים שכל אחד שונה מהשני ומכל סגנון מוזיקלי אני לוקחת קצת ומרגישה שהם קרובים אליי ויש לי הרבה השראות".

 

עם איזה אנשים תרצי לעבוד ולשתף פעולה?

"הייתי רוצה לשתף פעולה עם טונה זה יכול להיות ממש מגניב, אולי איתי לוי כי הוא ממש מרגש אותי ויש בו איזה משהו כזה שאי אפשר להסביר הייתי שמחה איתם".

לסיכום, מה תרצי להגיד לגולשי פרוגי?

"אני מקווה ששמעתם את השיר החדש ואם לא תלכו לשמוע אותו ואם אהבו והתחברו ומרגישים כמוני שישתפו אותי כי זה כיף לי ומלא מוזיקה ואהבה".


תגובות