הכירו את נווה: "אני רוצה להגיע הכי גבוה שאפשר". צילום מסך מהאינסטגרם

הכירו את נווה: "אני רוצה להגיע הכי גבוה שאפשר"

כמו בכל שבוע, גם היום אנו מציגים בפניכם זמר חדש בתעשיית המוזיקה המקומית. והיום - הכירו את נווה מדמון, רק בן 17 וכבר כותב ומלחין.

נווה מדמון בן 17 מתל אביב, כותב ומלחין. נוה לומד בעירוני א, בית ספר לאומנויות בנוסף לשירה הוא גם מעסק בעולם הריקוד. אנשים קוראים לי מולטיטאלנט כי אני עושה הכל בעצם, מדמון מצייר שר רוקד משחק.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת להתעסק במוזיקה ומדוע?

"מאז שאני זוכר את עצמי תמיד עסקתי במוזיקה, כשהייתי קטן התעסקתי יותר בריקוד ועכשיו אני נמצא בעולם השירה. אני חושב שזה הכי המקום שלי ואני שמח שנכנסתי לעולם הזה".

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

"הבמה, אני ללא ספק חולה במה גם אם זה במשחק, שירה או ריקוד הבמה היא הבית השני שלי".

 

לאחרונה הוצאת את הסינגל "תלחשי לי" איך הייתה העבודה עליו?

"השיר הוא מאוד מורכב, הרבה אנשים חושבים שהוא מדובר על אישה או ילדה. אבל זה האנשה של המוזה שלי. הייתה תקופה שויתרתי לגמרי על החלום, התחלתי לעבוד ולא עניין אותי השירה ואז ישבתי באיזה יום אחד התחלתי לתופף קצב אמרתי לעצמי "עצור הכל אם היית בן אדם מה היית רוצה להגיד" כל הבתים מתעסקים בשתיקה שהייתה ביני לבין המוזה שלי".

צילמתם גם קליפ מושקע, איך הייתה העבודה עליו?

"בקליפ הילדה מייצגת את המוזה שלי שזה לפעמיים קרוב ולפעמים רחוק. העבודה עליו הייתה הכי כיפית הבית שמופיע בקליפ בעצם היה נטוש צבענו את כל הבית והצילום היה ממש כיף ומגניב".

מה השאיפה שלך?

"השאיפה שלי היא להיות כוכב בן לאומי. כדי שיותר אנשים ישמעו אותי ,שיותר לבבות יפנו אליי אני הולך  רחוק מאוד אבל בשבילי זה מאוד קרוב. אני רוצה שכשאני אמות אני אשאיר מאחוריי חותם שאני לא אהיה עוד אחד שניסה ולא הצליח אני רוצה להיות האחד הזה שבא מלמטה והגיע למקום הכי גבוה שאפשר".

מי המודל לחיקוי שלך?

"המודל לחיקוי שלי היא ביונסה. השירים שלה תמיד מדברים על העצמה נשית או על דברים שהיא עברה והיא תמיד גורמת לאנשים ללכת אחריה. המילים שלה פונות להרבה אנשים הם פותחות מלא לבבות וברגע שכל כך הרבה אנשים מרגישים חיבור לבן אדם דרך הקול שלו זה מראה עד כמה הוא מיוחד כי זה דבר שקשה לעשות".

איך אתה מגדיר את הסגנון שלך?

"אני מגדיר את סגנון המוזיקה שלי כפופ. הפופ משתלב כמובן גם בקליפ פופ זה החיבור שלי, זה סגנון שאני מאוד אוהב לשמוע והוא מדבר להמון אנשים".

אם היית יכול לבחור כל אמן ולעשות איתו דואט, במי היית בוחר?למה?

"הייתי בוחר בקרדי בי כי היא לקחה את המקום הכואב שלה והפכה אותו למין מותג היא הפכה אותו לאייקון וזה מדהים בעיניי".

איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?

"אני מקווה שתראו אותי מופיע על כל הבמות הכי גדולות בעולם, הדבר שאני הכי אוהב לעשות זה להופיע ואם אני יכול לעשות את זה מול אנשים שונים מתרבויות שונות זה הדבר הכי טוב שאני יכול לבקש".

 
תגובות