סיכומוזיקלי: טליסמאן בשיר ביקורתי ובר גרוצקי בסינגל שני. צילומים: עומר רוזנגרט, טלימסאן: יחסי ציבור

סיכומוזיקלי: טליסמאן בשיר ביקורתי ובר גרוצקי בסינגל שני

שבוע נוסף הגיע לסיומו ואיתו שירים רבים וחדשים שיצאו במוזיקה הישראלית והפעם: השיר החדש של מוקי, הסינגל המרגש של בר גרוצקי והמחווה המיוחדת עם המסר המדהים שעשה שלומי שבת לילדי עוטף עזה

לא מספיקים לשמוע הכל ומתים להאזין לשירים החדשים שיצאו במהלך השבוע? קבלו את הסיכום השבועי שלנו שיעזור לכם לבחור את הפלייליט הבא שלכם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שלי פרג'ון - "תחזיק לי את היד"

אם עד היום לא שמעתם את השם הזה, אז תתכוננו, הזמרת הצעירה בת ה-21, שחררה השבוע את סינגל הבכורה שלה שאותו כתב והלחין הזמר המוכשר עדן חסון. השיר מאוד קליט, אפשר להתמכר אליו בקלות, הקול של שלי מעולה ויוצר שילוב היסטרי ביחד עם המוזיקה.

לסיכום: יכולה להגיע רחוק ★★★★★

 

מוקי - "מהצוואר שלך"

מוקי נחשב לאחד מהזמרים הבולטים במוזיקה הישראלית והשבוע הוציא את הסינגל החדש שלו, "מהצוואר שלך", שבניגוד לשאר השירים של מוקי, שלרוב הוא כותב ומלחין אותם בעצמו, הפעם כתב והלחין את השיר סתיו בגר הלא פחות מוכשר ("TOY", "שני משוגעים" ו"תשע נשמות"). שיר מיוחד, מלא בקצב שעושה טוב וכמובן, הקול של מוקי מדהים כמו תמיד.

לסיכום: מוצלח במיוחד ★★★★★

 

שרית אביטן - "ילדה מאושרת"

היא אומנם מוכרת לנו שנים, אך בימים האלו בעיקר בגלל השתתפותה ב-"The four". אביטן לא מבזבזת רגע ובמקביל לשידור התוכנית שחררה השבוע סינגל חדש, "ילדה מאושרת", אותו כתב והלחין אבי אוחיון. השיר מרגש ויש בו עומק, הקול של שרית נוגע ומצמרר, היא אחת כזאת שכאן בשביל להישאר ולגמרי עושה חשק לשמוע עוד.

לסיכום: נוגע ויפה ★★★★

 

טליסמאן - "דור הוואי וואי"

אחרי להיטים כמו "זנזיבר" ו"עד המדבר", משחרר השבוע סינגל חדש, "דור ה-YY", אותו כתב והלחין. השיר לא מתייפייף, מדבר בגובה העיניים, המילים מדויקות, מתחבר בצורה מושלמת למוזיקה ולניגודים בין המוזיקה לבין המילים, ממכר וקליט ויש בו גם מסר שמועבר בצורה שמשלבת את האיזון המדוייק בינו לבין המוזיקליות של השיר.

לסיכום: פשוט ממכר! ★★★★★

 

בר גרוצקי - "רציתי שתהיי פה"

גרוצקי פרץ אל חיינו בשנה האחרונה ב"כוכב הבא", שחרר מאז סינגל בכורה ואף מצטלם בימים אלו לעונה השלישית של "כדברא". הבחור לא נח לרגע והשבוע הוא שחרר את הסינגל השני שלו, "רציתי שתהיי פה", שאותו כתב והלחין בעצמו. סינגל מרגש שמאפיין גם את גרוצקי כזמר ויוצר, יש בו את כל מה שצריך וזה לגמרי עובר את מבחן השיר השני.

לסיכום: עוד אבן בדרך להצלחה ★★★★

  

שווה האזנה

לאור האירועים האחרונים שהתרחשו בעוטף עזה, ובעקבות ההזדהות הגדולה עם "דרום שחור", ביצע במיוחד הזמר המוכשר והמדהים שלומי שבת את השיר הנוגע "תנו לגדול בשקט", והקדיש את השיר לתושבי עוטף עזה, בסרטון שהועלה לאינסטגרם בירך שלומי את ילדי עוטף עזה על יוזמתם, מאמצם ועשייתם. מרגש בטירוף ולגמרי שווה צפייה.

 

תגובות