ביי ביי: להקת ליטל מיקס נפרדת ומשחררת בשורה. צילום מסך מיוטיוב

ביי ביי: להקת ליטל מיקס נפרדת ומשחררת בשורה

רגע לפני שהן משחררות את אלבומן המדובר "LM5", נודע כי חברות להקת ליטל מיקס החליטו יחד על צעד משותף, שהצליח לעורר סערה ולהפתיע לא מעט אנשים

מאז הוקמו וזכו ב"אקס פקטור בריטניה" ב-2011, ליטל מיקס היא אחת מלהקות הבנות המצליחות והאהובות בעולם. את הלהקה, המורכבת מפרי אדוארדס, לי-אן פינוק, ג'ייד ת'ירוול וג'סי נלסון, ליווה מהקמתה סיימון קאוול, מפיק העל ואושיית הטלוויזיה הידוע, שגם מיהר להחתים את הבנות המוכשרות בחברת התקליטים שלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אלא שלאחר שלהקת הבנות הבריטית הייתה חתומה במשך כשבע שנים בחברת ההקלטות "Syco" בבעלותו של קאוול, נודע כי ימים אחדים לפני שחרור אלבומן החמישי והמצופה "LM5", ממנו כבר הספיק לצאת הלהיט "Women Like Me", הלהקה עוזבת את חברת ההקלטות ועוברת לחברת ההקלטות הידועה "RCA". חשוב לציין כי גם "Syco" וגם "RCA" נמצאות תחת קבוצת המוזיקה של סוני, רק המעורבות של קאוול ישתנו.

© צילום מסך מאינסטגרם littelmix@

השינוי בחברת התקליטים של הלהקה מגיע בעקבות סכסוך של "Syco" עם חברת "מודסט" המנהלת את הלהקה (וניהלה גם את להקת וואן דיירקשן בזמנו). עוד נטען כי הבנות החליטו לעזוב את חברת התקליטים בעקבות חילוקי דעות אודות הקו האמנותי החדש של הלהקה. 

 
תגיות
תגובות