השיר שלנו: "אחותי תמיד תבין אותי". צילום מסך מיוטיוב

השיר שלנו: "אחותי תמיד תבין אותי"

במהלך החיים אנו שומעים אלפי שירים. בשלב מסוים אנו נתקלים בשיר אחד שיוצר בליבנו הזדהות עמוקה וכנה ואנו מרגישים שהוא נכתב בשבילנו. בכל שבוע כתב אחר של ערוץ המוזיקה שלנו יספר על שיר מיוחד עבורו - השיר שלו

אני אושר סיגרון, כתבת בערוץ המוזיקה בפרוגי והיום אספר לכם על שיר שאני מאוד מחוברת אליו. התמזל מזלי וזכיתי באחות הגדולה ממני בשנה, ושמה רוית. החברות ביננו לא ניתנת לתיאור, היא באמת נדירה. לעיתים אני משמשת כאחות הגדולה והאחראית על אף שהיא נולדה לפניי, אך ברוב הפעמים, אני פשוט מעדיפה להשאיר אצלה את התפקיד. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בחרתי את השיר "אחותי" של שירי מימון המדבר על העזרה והאהבה ההדדית בין האחיות, על איך הן נלחמות אחת על השנייה, ועל הקשר החזק והייחודי שיש ביניהן. אני מאוד מתחברת לשיר, משום שאני באמת חווה זאת במהלך חיי. הקשר שלי עם אחותי מתבסס על יכולת הקשבה, הכלה, הבנה ובעיקר אהבה.

 

המון פעמים שואלים אותנו "אתן לא רבות?" או "איך הקשר שלכן כל כך חזק?" ותמיד אני עונה להן שאנחנו לא רבות, למרות שהאמת היא שאנחנו כן מתווכחות, אך אנחנו פשוט יודעות לשכוח את רגעי הכעס והעצבים כבר באותו הרגע ולהמשיך כאילו לא קרה כלום, כי זה מה שאחיות עושות. ועל השאלה השנייה אני עונה שאם באמת רוצים קשר טוב בתוך המשפחה צריך לתת מעצמך. אנחנו מעניקות אחת עבור השנייה המון סבלנות. אנחנו נאמנות אחת לשנייה, ויודעות שאהבה אמיתית מנצחת הכל.

שירי מימון אומרת בתחילת השיר "איך מחקת לי את הדמעה, איך ראית לי את הנשמה", ואני כל כך מזדהה עם המשפט מפני שאני יודעת שלגביי ולגבי אחותי הוא באמת נכון, אנחנו תמיד יכולות לסמוך אחת על השניה. אנחנו יודעות לעצור הכל ולהיות שם כשצריך, בין אם זה כדי לייעץ, לעודד או רק כדי להיות כאוזן קשבת. אחותי הגדולה תמיד תבין אותי. היא מכירה אותי בדיוק כמו שאני, עם כל השריטות, הדעות והחסרונות. 

האמת היא שהקשר שלנו לא תמיד היה כה חזק, זה קרה עם השנים. עברנו יחד משברים והתמודדויות שחישלו וביגרו אותנו. במהלך השנים גם אספנו לעצמנו חברים משותפים, ובכך יוצא שאנחנו מבלות המון זמן ביחד ושיש לנו הרבה דברים במשותף. 

מרגש לראות כמה שיר קצר של שלוש דקות בלבד יכול להיות מאוד משמעותי עבור בן אדם ולהעביר מסר מאוד חשוב. השיר "אחותי" אומנם נכתב כדי לבטא את הקשר בין האחיות, אך לא רק. אפשר להסתכל עליו מאוד זוויות שונות, כמו למשל על ההקשבה והאהבה בין חברות טובות, או אפילו על הקשר עם אמא. כדי למצוא את האחות שלכם, אתם רק צריכים להיות טובים כלפי הסביבה ולרצות להקשיב, להכיל ולעזור. אבל מהלב, באמת.

 

תגובות