אוריין רון: "אל תפחדו מהחלומות שלכם". צילום מסך מהקליפ

אוריין רון: "אל תפחדו מהחלומות שלכם"

כל שנה אנחנו מגלים כשרונות חדשים במוזיקה הישראלית ובעולם בכלל, כל זמר חדש לסגנון המוזיקה שלו, הייחודיות שלו והחלום שלו. היום נכיר לכם את אוריין רון.

אוריין רון, רק בת 16 וחצי וכבר עובדת על קריירה מוזיקלית. מגיל צעיר מאוד התחילה כבר בקריירת המוזיקה שלה ושרה בחתונות, העלתה המון קאברים ליוטיוב, אינסטגרם ופייסבוק והתחילה לפרוח ברשת. עד היום הוציאה שני סינגלים טובים במיוחד והיום, משחררת את השיר השלישי שלה! בראיון בכורה אצלנו בפרוגי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

איך התחלת להתעסק במוזיקה, ולמה?

"הכל התחיל כשהייתי כבר בגיל צעיר מאוד, אמא שלי מספרת כשהתחלתי לשיר את השיר 'ים של דמעות' שנינט שרה בכוכב נולד ולאט לאט שרתי יותר ויותר עד שבגיל מתקדם יותר הבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות ומשם המשכתי לעוד ועוד פרוייקטים מעניינים ועכשיו אני כאן".

היום יוצא השיר שלך ״חברה חדשה״, איך הייתה העבודה עליו?

"העבודה עליו הייתה מאוד קשה ואינטנסיבית כי בכל זאת ימים שלמים של עבודה אבל ביחד עם הצוות המדהים הפכנו את העבודה עליו לחוויה אחת גדולה, מעבר לכל שזה שיר שאני מאוד מחוברת אליו, כך שזה הוסיף לחוויה הגדולה".

 

אילו תגובות קיבלת על השירים שלך?

"קיבלתי תגובות מאוד טובות האמת בתחילת הדרך עם שני הסינגלים הראשונים, אם זה מהמשפחה ואם זה החברים אבל מאוד ריגשו אותי התגובות של האנשים שאני לא מכירה, אלה שנחשפו אליי ברשת בפעם הראשונה".

היו חששות לפני שהוצאת את הסינגלים שלך? בכל זאת את צעירה בקריירה שהרוב גדולים.

"ברור שהיו לי חששות כי בכל זאת זה צעד מאוד גדול וכמובן בהתחשב בגיל שלי, אבל ברגע שמצאתי את האנשים הנכונים לעשות איתם את הדרך הזאת הכל כבר היה קצת יותר פשוט".

הסגנון שאת שומעת תואם למוזיקה שאת שרה?

"אני אוהבת מאוד את הפופ, אני שומעת את זה המון ואני גם מאוד אוהבת לשיר את הסגנון הזה למשל כמו אריאנה גרנדה, אבל אני גם אוהבת מאוד מזרחית, ככה שזה די מגוון".

יש זמר שהיית רוצה לשתף איתו פעולה בעתיד?

"מהארץ הייתי רוצה לשתף פעולה עם עומר אדם, זה בטח יישמע צפוי אבל הוא זמר שאני מאוד מעריכה והוא מעולה בעיניי. ומחול, האמת שהייתי רוצה עם אריאנה גרנדה, אני ממש אוהבת אותה ובעקרון החלום הכי גדול שלי, זה לעבוד איתה".

איך את מצליחה לשלב בין לימודים לקריירה?

"השילוב ביניהם הוא קשה, אבל אפשרי. עם כל הנסיעות לתל אביב או למקומות אחרים בארץ, אני מוצאת גם זמן ללמוד, מעבר לכך שאני תלמידה מצטיינת".

יש לך טיפים לבנות בגיל שלך וקטנות ממך שגם רוצות להצליח במוזיקה?

"אל תפחדו מהחלומות שלכם, תלכו עליהם בכל הכוח ותראו שתצליחו. תיצמדו למשפט 'פחות דיבורים יותר מעשים', תוכיחו שאתם יכולים במעשים ופחות בדיבורים".

איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים?

"בעוד 10 שנים אני מקווה שאני עדיין אהיה בתחום המוזיקה, שאתפתח בו כמה שיותר ושהשירים שלי יושמעו לא רק בארץ, אלא בכל העולם ושייחשפו אלי יותר ויותר אנשים, בסך הכל שאנשים ללכת אחרי החלום שלי".

את מרגישה שזה שאת צעירה לא יקחו אותך ברצינות?

"אני חושבת שהגיל לא משנה כל כך, זה הבגרות שיותר חשובה ואני למשל ילדה מאוד אחראית, אנשים צריכים קודם להכיר את הבן אדם ורק אז לשלול אז זה שאני צעירה לא בהכרח אומר שהמוזיקה שלי היא פחות טובה, אבל בכל מקרה, אני משתדלת להתרחק מהתגובות הרעות".

לסיכום, תירצי להגיד משהו לגולשי פרוגי?

"קודם כל אני רוצה להגיד תודה רבה לכולם, לכל מי שתומך בי ויתמוך בעתיד, ואני רוצה רק להגיד לכם שתשארו מעודכנים כי בקרוב יגיעו עוד הפתעות ושירים חדשים!".

 

תגובות