סיכומוזיקלי: נטע במחווה לעומר אדם, רן דנקר חוזר לעבר. צילום מסך מאינסטגרם ויוטיוב

סיכומוזיקלי: נטע במחווה לעומר אדם, רן דנקר חוזר לעבר

שבוע ראשון של 2019 נחתם בהצלחה עם כמה סינגלים חדשים, ביצוע מיוחד שחתם את 2018 ואף כלל מחווה ללהיט הנוסטלגי מלפני 15 שנה

הגיע הזמן לחלוק איתכם את השירים שבלטו לנו במיוחד השבוע, וזה מה שיש לנו להגיד עליהם, במיוחד עם פתיחת שנת 2019!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אורן כדורי - תעצרי שנייה

אורן כדורי הוא אחד מהזמרים עם גוון הקול מהיפים והמיוחדים ששמענו. גוון קול מחוספס, אחד שלא שומעים בכל מקום. את השיר החדש שלו, "תעצרי שנייה", כתב והלחין בעצמו. כל מה שחיפשנו יש בשיר - קצב מעולה וקול אפילו יותר מעולה שפשוט משתלב בצורה מושלמת ביחד והופך את השיר להיסטרי. משהו בין עידן עמדי לרותם כהן - מעין שילוב קסום ומיוחד.

לסיכום: תעצרו שנייה ותשמעו את השיר הזה! ★★★★★

 

יובל מנצורה - נפתח לנו הלב

תמיד כיף לשמוע שירים קצביים עם ניחוח יהודי כזה שמחבר אותנו יותר בלב, כמו השיר החדש של יובל מנצורה, "נפתח לנו הלב". שיר שנראה כקצבי ופופי, ומצד שני המילים עם המשמעות מאחורי המנגינה, וכמובן הקול של יובל שהופך את השיר למה שהוא באמת.

לסיכום: אהבנו, אבל היה חסר משהו שיעניק לו ייחודיות. ★★★

 

היוצרים - אל תבואי

הצמד המיוחד והמפתיע (בכל זאת לא בכל יום רואים שילוב בין הישן לחדש), שחרר השבוע את הסינגל "אל תבואי". הוא אומנם לא מחדש בנוף של הז'אנר ולא להיט סוחף, אך בהחלט נוגע בנקודות שצריך ומצליח לרגש, בעיקר בזכות הקולות של השניים.

לסיכום: ריגשו אך לא חידשו ★★★

 

שווה האזנה

השבוע עלה לאוויר טקס נבחרי השנה של גולשי פרוגי לשנת 2018, ובין כל הזוכים המקומיים הוכרזו גם על בחירות הקהל גם בקטגוריות שמעבר לים. שון מנדס הוכרז כ"זמר השנה" ו"Girls like you" קיבל את התואר "השיר הלועזי של השנה". לכבוד המאורע, עידו דנקנר, שגיא ברייטנר וניב ברסינסקי ביצעו בטקס משאפ מיוחד המורכב משיר השנה וזמר השנה. כששון מנדס הישראלי שר את שון מנדס המקורי - התוצאה מדהימה!

 

נטע ברזילי היא ללא ספק אייקון. מהקול ההיסטרי והמדהים שלה ועד למסר שהיא מעבירה. השבוע העלתה סרטון ובו היא שרה את השיר "שני משוגעים" אותו ביצעה ליד המבצע המקורי - עומר אדם. השניים העלו לנו חיוך על הפנים. אולי נראה שיתוף פעולה בקרוב?

<">

כל מי שגדל על "השיר שלנו" הנוסטלגית התרגש השבוע במיוחד. כוכב הסדרה, רן דנקר, החליט לעשות מחווה ולסגור מעגל עם הסדרה שהביאה אותו לתודעה לפני 15 שנה ולבצע את שיר הנושא שלה - "עוד מעט". מדהים שגם שנים אחרי גם רן וגם השיר הזה הם תמיד סיבה טובה לחייך. רן, אנחנו באים להריע לכבודך!

 
תגובות