טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ישי ריבו. יחצ

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ישי ריבו

כיום יש לנו המון זמרים בארץ ובעולם, ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. והפעם חמשת השירים הכי אהובים של ישי ריבו

ישי ריבו נכנס לחיינו עם שיריו המרגשים והמחזקים לפני כ-6 שנים, ומאז ועד היום, אנחנו לא יכולים להפסיק להתרגש בכל שיר חדש שהוא מוציא. הוא הצליח לשבור את הסטיגמות, לפרוץ את תקרת המגזר הדתי ולהצליח לגעת ולרגש גם את הקהל החילוני. הרוחניות, הרוגע, הקול הייחודי, והמילים המרגשות שלו גורמים לאהבה שלנו כלפיו רק להתגבר. אז מי הם חמשת השירים, על איזה שיר הוא שילם מכספי חתונתו ומהו הסקופ המפתיע שהבאנו עבורכם?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הניסיון הזה

אחד השירים העוצמתיים והמחזקים במוזיקה הישראלית הוא "הניסיון הזה" של ריבו, והוא גם בהחלט אחד מלהיטיו הגדולים. השיר אומר כי הניסיונות שאנחנו עוברים בחיינו הם אולי קשים, אך אנחנו מסוגלים להתמודד איתם ולעבור את כולם. השיר המעצים והמרגש של ריבו עומד על כמעט כ-10 מיליון צפיות, וללא ספק מגיע לו להיות במקום הראשון ברשימה. במידה ועדיין לא יצא לכם להאזין לשיר הזה, אנו ממליצים לכם להאזין, להתרגש ולהבין מדוע הוא מיוחד כל כך.

 

הלב שלי

"הלב שלי" זהו הסינגל החדש והראשון של ריבו מתוך אלבומו הרביעי שיצא בקרוב, ובעינינו הוא פשוט מרגש! כמו בכל השירים של ריבו, גם הפעם הוא הצליח לרגש אותנו במילים, במנגינה ובקולו העדין והייחודי, אך הפעם סגנון השיר הזה קצת שונה מן הרגיל. הוא קסום, אתני ושונה. הוא יצא לפני כבערך שבועיים וכבר צבר מיליון וחצי צפיות ביוטיוב. ואם זה לא מספיק לכם, גם את השיר הזה ריבו כתב והלחין בעצמו!

 

קול דודי

ריבו זכה עם שירו "קול דודי" במקום השני בדירוג השופטים בפסטיבל הזמר והפזמון ובמקום הראשון במצעדים השנתיים של רדיו גלי ישראל ורדיו קול חי. על השיר הוא חשב כששמע "שיר השירים" בבית הכנסת. לשיר יש משמעות גדולה עבור ריבו, והוא גם מספר כי השיר העלה אותו בכמה רמות. אחרי כל זה, יש לנו סקופ בשבילכם! כידוע, ריבו הופיע לראשונה עם "קול דודי" בפסטיבל הזמר, ורק לאחר שנה השיר יצא ליוטיוב באופן רשמי. אך את הסיבה להתעכבות השיר לא כולם יודעים. ריבו לא היה מספיק בטוח בשיר ולכן הקליט אותו שלוש פעמים. לדעתנו זה השתלם כי אנחנו פשוט לא יכולים להוציא את השיר הזה מהפלייליסט שלנו!

 

לשוב הביתה

השיר השלישי ברשימה שלנו הוא "לשוב הביתה", ואם תשאלו אותנו, הוא בין השירים החשובים ובעלי המסר הטובים ביותר שיצא לנו לשמוע. השיר מדבר על חרטה, הרצון של האדם לתשובה ועל כך שהקב"ה מחכה לתשובתנו ומוכן לסלוח לנו. בנוסף לכך שריבו הצליח לפרוץ את תקרת המגזר, ולדבר גם אל הקהל החילוני, פייר, מגיע לו להיות אחד מתוך חמשת השירים הטובים ביותר.

 

תוכו רצוף אהבה

לא יכולנו שלא להזכיר גם את השיר הזה. "תוכו רצוף אהבה" זהו הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה של הזמר המרגש, שאת האלבום הוא מימן בכספי המתנות של חתונתו! הוא שיר תפילה המדבר על כך שהקב"ה מלא באהבה, שהוא רחמן וסולח ושדלתו פתוחה עבור כולנו לרווחה. כפי שהבנתם, גם שיר זה בעל מסר חזק וחשוב. ולכן, הוא גם השיר שיסגור לנו את הרשימה.

 

 

 

 
תגובות