סיכומוזיקלי: הדואט החדש של קרן פלס ורון בוחניק. צילום נעמי הירשמן-רווה

סיכומוזיקלי: הדואט החדש של קרן פלס ורון בוחניק

הנה עבר לו עוד שבוע ואיתו שירים רבים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית, אז אם אתם קצת מבולבלים ממזג האוויר החורפי והלא - חורפי שהיה לנו כאן השבוע, בואו להתעודד איתנו ולשמוע את השירים החדשים שאספנו בשבילכם, והפעם: הדואט החדש והמוצלח של קרן פלס עם רון בוחניק וגם הזמר וכוכב האינסטגרם האהוב שביצע קאבר לאחד השירים האהובים עלינו לאחרונה

עוד שבוע מלא בשירים חדשים הסתיים לו וזה בדיוק הזמן ללחוץ פליי ולשמוע ביחד איתנו, האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ניב דמירל - כל הקלפים

הזמר המוכשר והאהוב, ניב דמירל, שיחרר השבוע שיר חדש שלו, "כל הקלפים", וכרגיל, מרגש אותנו עם הקול המדהים שלו, בשיר לא פחות ממוצלח, קליט, ואחד כזה שבא ישר מתוך הנשמה, רק רוצים לשמוע את השיר שוב ושוב.

לסיכום: מוצלח★★★★

 

קרן פלס עם רון בוחניק - מעבר לנהר

אחרי ההצלחה המסחררת של הדואט של קרן פלס ורון בוחניק, "שקופים", הוציאו השבוע השניים את הדואט החדש שלהם, "מעבר לנהר" אותו כתבה פלס ואף הלחינה ביחד עם הזמר והיוצר אמיר דדון. השיר מדויק, אמיתי, עושה צמרמורות בכל הגוף, בוחניק ופלס שניהם ללא ספק בין האמנים המוכשרים בעולם המוזיקה הישראלית, אחד הדואטים היפים ביותר ששמענו.

לסיכום: לא פחות ממושלם  ★★★★★

 

עידן רפאל חביב - רודף אהבה בימים

עידן רפאל חביב הוא אחד מהזמרים המרגשים והמוכשרים ביותר ששמענו. נעשה לכם ספויילר קטן, גם השיר הזה מוצלח מאוד, "רודף אהבה בימים", שיצא ממש השבוע ואותו כתב והלחין בעצמו. מצד אחד מוזיקה קצבית, נעימה וזורמת ומצד שני הטקסט והעומק במילים שפשוט נותן לשיר נגיעה מדהימה.

לסיכום: מדהים ★★★★

 

נסרין קדרי - לא רחוק הוא היום

הזמרת המוכרת ואהובה, נסרין קדרי, שחררה השבוע שיר מיוחד, "לא רחוק הוא היום". השיר הוא חלק מהפרויקט המוזיקלי "שם עולם 2019", והוא נכתב על ידי שושנה רביונביץ, בזמן שהייתה בגטו בשואה, ומאחורי מילות השיר מסתתר סיפור שלם, הוא הולחן על ידי גיא ויהל. השיר מרגש, נוגע בהרבה מאוד מקומות וללא ספק בעל משמעות חשובה מאוד, ונסרין מבצעת אותו בצורה מדהימה ומעוררת השראה.

לסיכום: מרגש ★★★★★

 

קובי פרץ - בלתי נשכחת

קובי פרץ, אחד מהזמרים המוכרים שיש לנו בעולם המוזיקה הישראלית, שיחרר השבוע את השיר החדש שלו, "בלתי נשכחת" שכתבו וגם הלחינו נוי פדלון ורובי פאייר. בתחילת השיר הוא מאוד דומה לשירים נוספים השייכים לאותו סגנון המוזיקה, אך תוך כמה שניות מתחילים להיכנס לקצב של השיר ולנגיעה המיוחדת והממכרת שלו.

לסיכום: אהבנו ★★★★

 

שווה האזנה

הזמר האהוב עידו דנקנר פרסם השבוע בחשבון האינסטגרם שלו סרטון ובו הוא מבצע קאבר לשיר המאוד מצליח “Sucker” של האחים ג'ונס, ואין לנו ספק בכלל שלדנקנר יש את אחד הקולות היפים והבולטים ששמענו, פשוט מוכשר בטירוף.

 

 

תגובות