כאן זה בית: חמישה ביצועים ישראלים ליום העצמאות. דורון ברסקי

כאן זה בית: חמישה ביצועים ישראלים ליום העצמאות

רגע אחרי שהסתיים יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, ורגע לפני שאנחנו נכנסים לחג העצמאות, בשנתו ה-71 - אספנו עבורכם את חמשת הביצועים לשירים הכי ישראלים. קבלו אותן, וחג עצמאות שמח!

לכבוד חגיגות יום העצמאות, שיחולו כבר מהיום (ד') בערב אספנו עבורכם את השירים הישראלים הכי ישראלים!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שבט אחים ואחיות – האיחוד של אמני ישראל

למעלה מ-30 אמני ישראל התאחדו והתקבצו לשיר ישראלי אחד יחיד ומיוחד, אשר נכתב על ידי דורון מדלי והולחן ע"י עידן רייכל. השיר מדבר על הבית, על המדינה, על כך שכולנו צריכים להיות מאוחדים ביחד. מטרתו העיקרית של השיר היא  ללמד אותנו מהי אחדות ואהבת ישראל. יוזמה מדהימה, מסר מדהים, ואמנים מדהימים.

 

הכי ישראלי – התקווה 6

מעבר לכך שהשיר הקצבי והקופצני כל כך מאפיין את ישראל ואת עצמאותה, גם הקליפ שלו צולם בלוקיישנים ונופים מקומיים ובמיני ישראל. השיר יצא לפני כ-5 שנים, אך הוא לגמרי ממשיך לשמור על מקומו כלהיט ישראל.

 

ישראל שלי – ירדנה ארזי וליאור נרקיס

בשנה שעברה, ממש לקראת יום העצמאות, שניים מן הזמרים הגדולים במדינה – ליאור נרקיס וירדנה ארזי, שחררו אלינו להיט ישראלי חדש. הוא ליווה את חגיגות ה-70 של המדינה בשנה שעברה, אך הוא לגמרי ימשיך ללוות את יום החג הזה עוד שנים רבות.

 

הללויה – עדן בן זקן וגלי עטרי

"הללויה" של בן זקן ועטרי, הוא הביצוע הכי ישראלי שיש, ואיך לא בעצם? הרי שתי הישראליות הכי ישראליות חוברו יחד לביצוע משותף ומרגש. במקור, השיר הוא של גלי עטרי ולהקת "חלב דבש" אך בשנה שעברה, השתיים שיתפו פעולה, וביצעו את "הללויה" בלחן שונה ויפה לא פחות.

 

תתארו לכם – שלמה ארצי

נסגור את הרשימה עם אחד השירים הישראלים שידעה מדינתנו בתולדותיה, של לא אחר מהזמר הישראלי ומלך המוזיקה – שלמה ארצי. לגמרי להיט ישראלי אהוב ומוצלח מכל הזמנים!

 

 

תגובות