עוצמתית: נטע ברזילי משחררת את "נה נה בננה". צילום: דניאל קמינסקי

עוצמתית: נטע ברזילי משחררת את "נה נה בננה"

רגע לפני האירוויזיון נטע ברזילי חוזרת בסינגל חדש - "Nana Banana" האם הוא יצליח כמו הסינגל הקודם?

לפני שנה נטע ברזילי עשתה את הבלתי ייאמן והחזירה את האירוויזיון לארצנו בניצחון גדול עם השיר ״Toy”, השיר זכה להצלחה גדולה בארץ ובעולם. אחריו הגיע השיר “Bassa Sababa” שסחף את העם הישראלי והבינלאומי עם הקצב של ברזילי. היום (ו׳) ברזילי משחררת שיר חדש ״Nana Banana” אותו גם תבצע על במת האירוויזיון בישראל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר כתבה ברזילי יחד עם סתיו בגר ונתן גושן. השיר מדבר על לעשות מה שאת/אתה רוצים לעשות בלי להקשיב לסביבה ולמה שאנשים אחרים אומרים. ללכת אחרי הלב שלך ולהגשים את החלומות. המסר בשירים של ברזילי מאוד חזק עם הלחן הייחודי לה כך שכל שיר שלה הוא מיוחד במינו, וכך גם השיר הזה. אהבנו את השיר, קפצנו כששמענו אותו ואנחנו לא יכולים לחכות ולצפות בהמשך הקריירה המוזיקלית שלה. בקליפ ובשיר יש כמה אזכורים ללהיטים הקודמים שלה שמוסיפים קריצות למעריציה.

 

ברזילי סיפרה על השיר: "עברתי שנה מדהימה, אני מרגישה שכולם עסוקים בלסכם אותה ואני חושבת ש ״Nana Banana״ הוא הסיכום האישי שלי, אני רוצה לקחת אתכם לבועה שלי, למקום הכי אישי שלי בשנה האחרונה. היצירה הזו נוצרה בשותפות עם סתיו בגר ונתן גושן. לא יכולתי לבקש שותפים יותר מדויקים, להוטים ומסורים מהם, כיף לעשות אומנות ביחד".

תגובות