גירל פאוור: שירה מרגלית בקליפ עם סבתא של עומר אדם. צילום: מיטל לוטן

גירל פאוור: שירה מרגלית בקליפ עם סבתא של עומר אדם

לא הספקנו להירגע מהצלחת השיר הקודם "בא והולך", וכבר הזמרת שירה מרגלית, משחררת סינגל חדש בשם "מיסטר מאצ'ו", המלווה בקליפ יצירתי ומעורר השראה

הזמרת והיוצרת, שירה מרגלית, רצתה לדאוג לכם לשיר מיוחד שיתנגן לכם בלי הפסקה בחגיגות ל"ג בעומר, ולשם כך הוציאה סינגל חדש – "מיסטר מאצ'ו", שהוא שיר נוסף לקראת אלבום הבכורה שלה שעליו היא עובדת בימים אלו ממש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כמו בכל שיריה, גם הפעם הזמרת היא זו שעומדת מאחורי כתיבת השיר המדהים, ועל ההפקה המוזיקלית אחראי לא אחר מאמון צאלון בוחבוט. השיר של מרגלית מדבר על שברון הלב מבן הזוג, הוא דוגל בהעצמה וכוח נשי והוא מעביר מסר על כך שהאישה יודעת מה טוב בשבילה, יודעת להתנתק מהדברים שעושים לה רע בחייה, שבין היתר – זה לקבל את הפרידה ואת העובדה שנשבר לה הלב, ולקחת הכל בציניות ובאווירה מלגלגת וקלילה. בקליפ מופיעה התגלית החדשה שקשורה לעומר אדם - הסבתא שהקליפ אף צולם בביתה שבצפון.

 

בנוסף למסר הנשי המועבר בתוך מילות השיר – מפיק הקליפ, אבי בן זקן, דאג לנגיעות כוח נשי גם בתוך הקליפ, אשר צולם בביתה של האמנית אביבה שמר, סבתו של הזמר עומר אדם. הקליפ כולל סצנות בהן רואים מה נשי ומה לא, כמו למשל אישה כשפחה, אישה ככלה, אישה כמושכת ואישה כקאובויית. אנחנו לגמרי אהבנו וגאים על המסר החשוב!

תגובות