מפתיע: זמר ישראלי שיחרר דואט בעברית עם סנופ דוג. צילום מסך מהקליפ

מפתיע: זמר ישראלי שיחרר דואט בעברית עם סנופ דוג

כזה עוד לא היה לנו - רגע אחרי שחימם את מאלומה בהופעה בינלאומית, הזמר הישראלי, עדיאל טיירי, משחרר סינגל משותף עם הראפר הבינלאומי המצליח, סנופ דוג - וכל זה בעברית. צפו בראיון המיוחד

מי אמר שאי אפשר להפתיע? הבוקר (ה'), שוחרר סינגל חדש, "International Love", לזמר עולה בשם עדיאל טיירי, הידוע כ-ADL, אך מה שמיוחד בשיר הקצבי הזה הוא העובדה שמדובר בדואט בעברית עם הראפר הבינלאומי, המצליח והוותיק - סנופ דוג.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשקט בשקט, ADL צובר תאוצה מעבר לים. רק בשבוע האחרון הספיק להיות המופע הפותח את מאלומה בהופעה גדולה ונחשבת בפראג והיום משחרר את הדואט הבינלאומי עם הראפר האהוב מאמריקה בדואט שרובו בעברית (ואילו רק החלקים של הראפר באנגלית). פגשנו את עדיאל לראיון מיוחד!

 

זו הפעם הראשונה ששיתוף פעולה שכזה נעשה בעברית עם אמן בינלאומי על תקן אורח, כזכור מהלך דומה היה עם סטטיק ובן אל ו-J BALVIN בשיר "TUDO BOM" בגרסה האמריקאית שלו, אך שם כידוע השיר עובד לאנגלית. את הקליפ צילם ADL בלוס אנג'לס, בחוף הים, במועדון ריקודים ובאחוזה המפוארת של סנופ הממוקמת במאליבו. עדיאל התעקש להראות בקליפ בינלאומי את ישראל והוא נפתח בשוט מחוף בתל אביב. בנוסף, בקליפ מגיחה להופעת אורח מכונית ה"דוליראן", מכונת הזמן המקורית שכיכבה בסדרת הסרטים הקולנועית המצליחה "בחזרה לעתיד". 

 

 

תגובות