ביקורת הופעה: שקד קוממי וג'וזי מקפיצים את תל אביב. צילום: עופר היכל

ביקורת הופעה: שקד קוממי וג'וזי מקפיצים את תל אביב

בהופעה מדהימה שהתרחשה אמש (א'), שקד קוממי האהוב אירח את חברו הטוב, ג'וזי זירה, מהריאליטי המצליח "הישרדות". אנחנו היינו שם וגם תפסנו אותם לשיחה קצרה מאחורי הקלעים

שקד קוממי וג׳וזי זירה ממשיכים להפגין חברות והפעם במופע משותף מלא אנרגיות ברידינג 3 בתל אביב. כמובן שאנחנו התייצבנו שם וגם תפסנו אותם לשיחה מאחורי הקלעים. ״החיבור שלנו טבעי״, מספר לנו קוממי על החברות ביניהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה מחכה לנו בהופעה?

"היה מעניין, היה כיף - קודם כל. שואו, מוזיקה טובה וגם קטעים מצחיקים שלנו - כי זה מה שאנחנו יודעים הכי טוב לעשות!", סיפר לנו קוממי.

ההופעה נפתחה בשיר ״לאט״, שהכין את הקהל וחימם אותו לפני המסיבה המטורפת. לאחר מכן שקד עלה על הבמה עם ״אם הייתי״ והמשיך עם הרבה שירים שזורים אחד בתוך השני - כולל את ״אל תכעס״, ״שמלה ברוח״, ״מקסיקו״ ועוד כמה מלהיטיו המוכרים והאהובים. האווירה הייתה מעולה, זורמת וכיפית. היו הרבה ריקודים ופאן, דרבוקות שהצליחו להעיף את הקהל, ומעט דברי פתיחה. לאחר מכן המופע נמשך עם ״ילדה טובה ירושלים״ ואף כמה קאברים קטנים ל״חברות שלך״ האהוב של עומר אדם, שהצליח לפוצץ את המועדון באווירה מדהימה וזורמת.

 

לאחר מכן, בהרבה אהבה, קוממי הזמין את ג׳וזי, השורד האהוב שהודח במפתיע. זירה הראה לנו את כישרונותיו כדי-ג׳יי ובמשך כרבע שעה הוא מרעיד את האולם והופך את המופע למסיבה מטורפת ופצצת אנרגיה ענקית. שקד חוזר אל הבמה עם השירים ״מקווה שטוב לך״, ״שקט מסביב״ ו״זה שובר לב של גבר״ בגרסת לייב מקסימה. 

© הילה זבולון

המופע ממשיך עם עוד כמה שירים ומחרוזות, כמה קאברים כיפיים כמו ״BMW שחורה״ וגם שירים מקוריים שלו כמו ״יום בלי עבודה״. הוא סוגר את ההופעה במחרוזת דאנס שמעיפה את המועדון, וגורמת לקהל לזוז על הרגליים בטירוף. 

 

"הייתי זמר לפני הישרדות - ואמשיך את זה גם אחרי הישרדות", מצהיר קוממי ומוסיף: "הוצאתי עכשיו את השיר החדש ״שקט מסביב״ עם כל השורדים, ובשיר הבא אני מארח את ג׳וזי - הוא הולך לעשות ראפ בצרפתית! בעיקרון אני ממשיך בשגרה, הופעות פה ושם".

 

מה החוויה הכי משמעותית שעברתם בהישרדות?

״בפן שלי הכי משמעותי בעיניי היה שאני וג׳וזי נלחמנו אחד מול השני - וג׳וזי הודח.״

עם מי יש לך חלום לשתף פעולה בעתיד?

״אני מגשים את החלום שלי היום, עם ג׳וזי!״

מאיפה הגיע הרעיון לעשות קליפ משותף עם כל כוכבי הישרדות?

ג׳וזי צוחק ואומר: ״בגלל בעיות תקציב!״. כל הווייב של השיר היה כיף, וכל השורדים שיתפו פעולה", מספר.

על חיי האהבה שלהם מספר ג'וזי כי: ״אני לא בזוגיות כרגע, וזה לא יקרה בקרוב.״ ומאכזב ג׳וזי את כל המעריצות. לעומת זאת, קוממי מסקרן אותנו ואומר - ״אני חושב שאני נמצא במקום טוב ואני בשל, ויש דברים שעוד מעט תדעו". וכששאלנו אותם אל מי הם הכי התחברו בהישרדות, שניהם הצביעו אחד על השני באהבה, והדגימו לנו חברות אמת מהי.

על הקשיים בהישרדות הם חושפים כי ג׳וזי התקשה בעיקר עם הרעב על האי (אנחנו לא היינו שורדים…), וששקד חש באי נוחות עם בעיות ההיגיינה על האי והצורך לשרוד שם.

© צילום אישי: הילה זבולון

לסיכום, ההופעה הזו הייתה לגמרי ריענון כיפי מהקיץ הישראלי הרותח. בהופעה נכחו כל חבריו האהובים מהישרדות, החל מאסף אשתר וליהיא גרינר ועד שמחה גואטה ורותם רבי. עוד באו לפרגן: דודו אהרון, האחים רועי ובר סנדלר, הזמרים אושר כהן ומאור אדרי, ואפילו יעל בר זוהר הפתיעה והגיעה. ההופעה מסתכמת באנרגיות מעולות, שפותחות לנו את הקיץ בכיף ואהבה, ואנחנו מאחלים כמויות של הצלחה לזוג החברים המקסים הזה ועוד המון הופעות משותפות יחד, כי אנחנו לגמרי נהנו!

באו לפרגן
באו לפרגן. צילום: עופר היכל
מתחילת דרכו
דודו אהרון לצידו של קוממי מתחילת דרכו © עופר היכל

 

תגובות