תו הכוכב: "אני רוצה להמשיך לרגש את המאזינים". צילום מסך מיוטיוב

תו הכוכב: "אני רוצה להמשיך לרגש את המאזינים"

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים, כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים. בכל שבוע נארח כאן בפינה "תו הכוכב" מוזיקאי אחר לראיון מיוחד שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו, והיום - צ'ינו פפארצי, הצלם של הסלבס הכי חמים, והזמר המבטיח עידן מסורי

צ'ינו, הצלם של מיטב הסלבס, ייצר פרויקט מוזיקלי בו זמרים בתחילת דרכם יבצעו את היצירות שלו. הזמר המבטיח שביצע את פרי עטו הראשון של הצלם, הוא עידן מסורי, עם השיר "תצבטי אותי". שיתוף הפעולה של מסורי ביחד עם ייזם הפרויקט - הצלם צ'ינו, יצא לאוויר העולם לפני כחודש - לכן תפסנו את שניהם לראיון מיוחד. ואם השם של מסורי נשמע לכם מוכר, אז זה כי אביו, הוא איתן מסורי, שאחראי על לא מעט קלאסיקות ישראליות, וביניהם "אלוהים נתן לך במתנה". הגיע הזמן להכיר ולהתאהב!
 
עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:
עידן מסורי, מה אתה עושה בימים אלו?
״בימים אלה אני עובד על אלבום הבכורה שלי שזה מרגש מאוד. בנוסף, אוסף חומרים, מקליט סקיצות ויוצר״.
 
 
 
מדוע ומתי התחלת להתעסק במוזיקה?
 
״התחלתי לעסוק במוזיקה מגיל צעיר. תמיד אהבתי מוזיקה. אבא שלי הוא איתן מסורי, הוא אחד מהיוצרים והזמרים הוותיקים והמוערכים בישראל. ותמיד היה מוזיקה בבית לא משנה מה״.
 
צ'ינו, אתה עד כה היית צלם והספקת לצלם את כל מיטב הסלבס. מה גרם לך לעזוב את הצילום ולהיכנס לעולם המוזיקה?
 
״האהבה שלי למוזיקה קיימת מאז שאני זוכר את עצמי. אני כותב ומלחין שירים, והייתי קלידן וסולן של להקה עוד בבית ספר יסודי. לפני 15 שנה הוצאתי שני אלבומים של היפ הופ ישראלי - צ׳ינו פרודקשיינס. החיים הובילו אותי למקום אחר שאצטרך להתפרנס ממנו והוא הצילום, אבל מעולם לא זנחתי את המוסיקה! תמיד המשכתי לכתוב שירים במקביל לעצם היותי צלם. לפני כשלוש שנים התחלתי להקליט סקיצות חדשות. במקביל הכרתי את עידן מסורי והשאר היסטוריה. חזרה לי חדוות היצירה והפעם אני הולך עם זה עד הסוף.״
 
צילמת את האמנים והסלבס הכי חמים בתעשייה. איך ההרגשה לחזור ממאחורי הקלעים, אל הפרונט, אל קדמת הבמה?
"כפי שציינתי בשאלה הקודמת, כבר הייתי בפרונט. חרשנו את כל הארץ בהופעות של 'צ׳ינו פרודקשיינס'. חזרתי לעסוק במוסיקה כי זה מה שאני אוהב לעשות ועידן סגר לי פינה ונתן לי את הפוש האחרון להוציא את היצירות שלי לאור. נכון שיש דיסאונאנס בין העיסוקים שלי אבל כל עוד אני אוהב וכל עוד אני מתפרנס ממה שאני אוהב - אז אין לי בעיה עם זה״.
 
עידן מסורי וצ'ינו
עידן מסורי וצ'ינו © צילום מסך מיוטיוב
 
עידן, המוזיקה שאתה יוצר תואמת לסגנון המוזיקלי שאתה מאזין לו?
 
"אני מאזין למוסיקה טובה. לא משנה לי הז’אנר העיקר שזה טוב, אני יכול לשמוע יומיים רצוף לד זפלין ויומיים אחרי אני לא עוזב את זוהר ארגוב. אם זה מתאים למוסיקה שאני יוצר? כן, זה בא לידי ביטוי בגיוון. אני כותב פופ, רוק, היפ הופ ולאחרונה גם פופ ים תיכוני״.
 
ואיזה דברים תרצה לעשות מלבד למוזיקה?
 
״לגדל משפחה לתפארת, להמשיך לרגש ולשמח את קהל המאזינים וכמובן שלהיות בריא ומאושר״.
 
לסיום עידן, הפינה שלנו ״תו הכוכב״ נקראת כך מפני שאתה צריך כעת לבחור שיר או אמן שאתה אוהב ומעריך במיוחד. מיהו תו הכוכב שלך?
 
"הזמר שאני החלטתי לפרגן לו הוא אייל גולן. הוא זמר שאני אוהב ומעריך מאוד לאורך כל השנים. הוא זמר ענק שעשה היסטוריה במדינה ואני מאוד מעריך את הדרך שעשה״.
 
תגובות