בשיא החום: שיר חדש ומלא באקשן לנדב גדג'. צילום - יניב סופר

בשיא החום: שיר חדש ומלא באקשן לנדב גדג'

הבוקר (א׳) נדב גדג' משחרר שיר חדש ומלא באקשן. כמעט שנה לאחר ההצלחה הענקית של הסינגלים הקודמים - ״אולי נדבר״ ו-״מה את אומרת״, גדג' חוזר ובענק!

עם 38 מעלות פתחנו את הבוקר הזה, ביחד עם השיר החדש של נדב גדג' - זוכה  ״הכוכב הבא״ ונציג ישראל באירוויזיון לשנת 2015. הוא פתח לנו את הבוקר בחום, אקשן והרבה כיף עם שיר חדש - ״38 מעלות״. הסינגל לכבוד הסרט החדש שייצא בעוד כשבועיים - ״פול גז״ בו יככב גדג' לראשונה בקולנוע לצד תובל שפיר וקווין רובין. ואפשר להגיד שהכוכב הצעיר חזר אלינו בענק!

עוד בערוץ המוזיקה:

עם שיר קצבי, כיפי, וכל כך מתאים לקיץ הישראלי החם ועם היכולות הווקאליות המדהימות שלו נחשפנו לעוד צד בזמר הצעיר והמצליח (טפו טפו טפו!) שכבר הספיק להביא אלינו להיטים מ-2015 ועד היום שנשארים לנו בראש, ובלב. 

 

מדובר בסינגל קופצני מאוד, עם קצב מיוחד, מלא אנרגיות, והרבה אווירה ישראלית במיטבה, חמה וקיצית. הוא כתב והלחין את הסינגל המדובר יחד עם מפיק העל HENREE שהיה שותף בעבר גם לשמות חמים בעולם המוזיקה והבידור כמו אנה זק ואיתי לוי, שפשוט יודע לעשות זאת בצורה הנכונה. הם לגמרי כמו מכונת להיטים ביחד! אז אנחנו בהחלט שמחים לפתוח ככה את השבוע הקיצי, וגדג' ללא ספק הוכיח לנו שאחרי ההפסקה שלקח - הוא חוזר, והוא כאן כדי להישאר!

 

תגובות