צעד גדול בשבילו: השירים שלי בירן כתב לסדרות הנוער. צילום: יחסי ציבור

צעד גדול בשבילו: השירים שלי בירן כתב לסדרות הנוער

בין שלל הלהיטים המוזיקלים שלו ובין שלל תפקידי המשחק בהם כיכב, לי בירן יצר לא מעט שירים לסדרות הנוער השונות. קבלו את ה-TOP שלנו!

הזמר השחקן והיוצר, לי בירן, נכנס אל חיינו בשנת 2008 בתכנית הריאליטי המוזיקלית "כוכב נולד", שם זכה במקום השני. מאז, הוא רק נשאר בתודעה ולא מפסיקים לשמוע עליו בזכות העבודה הקשה שהוא עושה במהלך הקריירה הנוכחית שלו. בירן הספיק להשתתף בפסטיגלים, בסדרות והכי חשוב נשאר לדבר שהוא הכי מאמין בו שזה המוזיקה והיצירה שזאת האומנות שלו. לא מעט פעמים הצליח בירן לשלב בין שני התחביבים וליצור מוזיקה עבור סדרות - קבלו כמה מהם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ניצחתי

השיר הרומנטי ומדהים הזה הוקדש לאלה לי אהובתו של יפתח בסדרה "החממה". אבל מעבר לשיר בתוך סדרה, הוא מדבר על התודה לאהבה שהוא פגש את החצי השני שלו ושהוא ניצח בזכות האהבה שלו אליה. אמנם בירן לא יקדיש את השיר במציאות לגאיה, אבל לאליאנה בהחלט כן.

 

האמת שלך

את השיר הזה כתב והלחין בירן לסדרת הבת של "השיר שלנו" - "תיכון השיר שלנו". בירן התאים באופן מדויק את מילות השיר למה שיכול להתרחש בבית ספר תיכון. כולנו טיפוסים שונים והכי חשוב להיות נאמן לעצמך. הקצב של השיר הנוסטלגי הוא כל כך עוצמתי וקליט שתמיד נזכור להיות מי שאנחנו.

 

 

מי את באמת?

אי אפשר לפספס את שיר הפתיחה של הסדרה ושל להקת הבנים הכי שווה בארץ (למרות שהיא לא באמת קיימת, כן?). כמו בכל שיר פתיחה שכותב בירן, גם כאן יש אלמנט שהוא חלק מהעלילה. ה"מי את באמת" מכוון לעלמה, שמתחזה לבן ורוצים לגלות מי הוא, או יותר נכון היא...

 

בלעדייך

איך אפשר לכתוב על השירים של לי ולא להכניס אליו את "בלעדייך". מעבר לשיר בסדרה לי ואליאנה החליטו להוציא אותו כדואט רשמי כהוכחה כמה שהשיר הזה עוצמתי, מרגש ותפס את לב הקהל. השיר מדבר על בחורה ששרה לאהובה, ובהחלט יכלנו להזדהות עם כל מילה בשיר שאליאנה מוציאה מהפה. אפשר לראות את האהבה האמיתית בין הזוג בסדרה וגם במציאות בכל שנייה בדואט הקסום הזה.

 

פוראבר

הגענו לשיר האחרון בכתבה, אך נקווה שלא השיר האחרון בסדרות. השיר "פוראבר", אותו דודו גילמן שר לבתיה גילמן (שלא לומר ירדן וגל גדות). בסדרה דודו מחפש את מילים הנכונות להקדיש לאהובתו כדי ליצור את השיר המושלם לאירוויזיון והתוצאה הייתה מדהימה. היכולת של בירן להקסים אותנו בשירים רומנטיים היא מושלמת, במיוחד כשהאהבה בסדרה וההאהבה בחיים מתערבבים. מקווים שגם המציאות הזאת היא לפוראבר!

 
תגובות