רב לשוניים: הזמרים הישראלים שהוציאו שירים באנגלית. צילום: משה נחמוביץ, אלון שפרנסקי

רב לשוניים: הזמרים הישראלים שהוציאו שירים באנגלית

הזמרים הישראלים הכי אהובים עלינו דואגים מדי פעם ללהיטים בשפה הבין-לאומית או שבכלל התפרסמו כשהם יוצרים מוזיקה באנגלית. הסתקרנתם? קבלו את הטופ סטארז!

הזמרים הישראלים, כמו הזמרים הישראלים מפוצצים בכישרון ואופי שייחודי רק להם ולכן, כל שיר של זמר ישראלי שמשתחרר בשפה האנגלית משרה 'וויבים' מיוחדים ומשמחים עם שאיפות מצד הקהל להצלחה בינלאומית. ישנם זמרים ישראלים שמשחררים מדי פעם שירים באנגלית וישנם ישראלים אשר הקריירה שלהם מתבססת על השפה הגלובלית. כך או כך, מדובר במוזיקה טובה שגורמת לנו להנות ממנה. קיבצנו לכם כמה שמות שלא כדאי לכם לפספס... האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נטע ברזילי

נטע ברזילי, איך לא? המאמי הלאומית שייצגה ומייצגת את המדינה שלנו בצורה הכי טובה ויפה שלה. את השיר העל זמני של מנצחת האירוויזיון (והחיים) לא אפשרי לשכוח גם אם תנסו ממש. גם את שני השירים שהשתחררו לאחר מכן גם קשה לשכוח. חוץ מהעובדה שאנחנו לגמרי מאוהבים בברזילי, גם השירים שלה כבשו אותנו. יש אנשים שג'יבריש-אנגלית פשוט יושב טוב עליהם. כפרה עלייה!

 

נועה קירל

גם מלכת הפופ של ישראל, ההגדרה המילונית למילה מגניב, זאת עם הפאוץ' דאגה ללהיט בלתי נשכח בשפה האנגלית. על איזה שיר אנחנו מדברים? "DRUM". מדובר בשיר שפתח לנו את התיאבון לעוד מוזיקה אנגלית של קירל למרות שבעוד מספר שירים אחרים שלה יש אלמנטים מהשפה המדוברת. רק השבוע נודע כי אכן להיט נוסף באנגלית שלה ייצא בקרוב יחד עם קליפ חדש. מחכים!

 

דניס לויד

עם הסקסופון והשם המפציץ קשה שלא להתאהב בניר טיבור שכבר הצליח לכבוש את כל העולם. חוץ מזה שמדובר בכישרון כלוא בתוך גוף של בן אדם, מדובר בישראלי שמביא כבוד בלתי נמדד לישראל ולמוזיקה ככלל. כידוע, לויד מפתח את הקריירה הבין לאומית שלו ולכן לא נראה שנקבל ממנו מוזיקה בעברית, אבל 'נברמיינד' אנחנו נהנים מהמוזיקה האנגלית בכל מצב.

 

סטטיק ובן אל

לאחר שחתמו על חוזה בין לאומי בחברתו של לא אחר מחיים סבן, שיחרר הצמד הכי מיוחד בעולם גרסה אנגלית לשיר "סלסולים" שהפך ל"Broke Ass Millionaire" ולא רק הוא - גם השיר האייקוני שלהם, 'טודו בום' הפך לגרסה באנגלית אותו עשו בשיתוף פעולה עם J-blavin. מדובר בגרסה כיפית שלא מורידה את רמת הגרסה המקומית!

 

נתן גושן

אין מצב אפשרי שבו נתן גושן יהיה מחוץ לרשימה הזו! השירים "HOME" ו-"Thinking about it" היו שירים חשובים ביותר שליוו ומלווים אותנו כל הזמן. את השירים באנגלית של גושן הכירה כל אירופה שהתאהבה בו תוך זמן קצר ביותר. תקופה מרגשת עבור כל המעריצים של הזמר האהוב אך מרגשת לא פחות בשבילו. גו נת'ן!

 

 

 

תגובות