סיכומוזיקלי: דין מירושניקוב מרגש ומשפחת ספיר בסינגל  . צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: דין מירושניקוב מרגש ומשפחת ספיר בסינגל

השבוע חגגנו את חג הסוכות, וגם השבוע כמובן, יצאו כמה וכמה שירים במוזיקה הישראלית שלא יכולנו להתעלם מהם. אז אם אתם מחפשים שירים להוסיף לפלייליסט שלכם - אספנו במיוחד עבורכם עוד כמה שירים לשמוע בסוכה

את השבוע האחרון בילינו כולנו בסוכה, אבל אם כבר נמאס לאושפיזין שלכם לחזור שוב ושוב על הפלייליסט שהכנתם, אספנו כמה חידושים במוזיקה הישראלית השבוע שאנחנו מאוד ממליצים לכם להוסיף לפלייליסט!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:


נופר סלמאן - אדון עולם

נופר סלמאן פרצה לחיינו כאשר התמודדה בתכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון" (ואף הגיעה למקום השני), ומאז פשוט לא מפסיקה להפתיע ולרגש אותנו. את השיר "אדון עולם" שיצא ביום ראשון, גם כתבה והלחינה סלמאן בעצמה יחד עם טל אשורוף ותמיר צור. אנחנו כבר לגמרי מכורים ולא יכולים לחכות לשיר הבא.

 

משפחת ספיר - אש

המשפחה האהובה עלינו ביוטיוב היא ללא ספק משפחת ספיר, וסוף סוף הם הוציאו ביום שלישי שיר נוסף שלהם ואנחנו לא יכולים להפסיק לשמוע אותו! את השיר כתב אלי פרץ (חלק מהאולטראס) וגם הלחין אותו יחד עם אופיר מלול. בקליפ כמובן מופיעים גם אלרועי ואלין, הילדים הכי מתוקים ביוטיוב. גם אנחנו יכולים להצטרף למשפחה??

 

דין מירושניקוב - ביום שיפלו הכוכבים

מה אי אפשר להגיד על דין מירושניקוב? הוא שחקן, דוגמן, אפילו ספורטאי, ועכשיו כבר אפשר לגמרי להגיד - גם זמר. השבוע שחרר מירושניקוב את הקאבר הראשון שלו, "ביום שיפלו הכוכבים" לערוץ היוטיוב החדש שלו. השיר הוא של להקת טיפקס והוא חלק מהאלבום שלהם "החיים שלך בלאפה" ויצא לפני מעל ל20 שנים ואנחנו שמחים שהוא חידש אותו והביא אותו לאוזני הנוער שלא בהכרח מכיר את הגרסא המקורית. אנחנו אהבנו וממליצים לדין גם להוציא סינגלים מקוריים משלו!

 

אקו - רוצה את זה/ יש לי

דמות מרעננת במוזיקה הישראלית היא הראפרית אקו. השבוע שחררה את הסינגל הראשון מתוך האלבום השני שלה, בשם "רוצה את זה/ יש לי". נשמע לכם מוכר? השיר הוא מחווה ל "seven rings" של אריאנה גרנדה (I want it, I got it). כמובן שאת השיר גם כתבה והלחינה בעצמה, ואפילו ביימה בעצמה את הקליפ. אנחנו אישית מתים על זה, הכי גירל פאוור!

 

רן שפיר - אינטימיות

הזמר רן שפיר שהספיק לשחרר כבר לא מעט סינגלים, הוציא השבוע סינגל חדש בשם "אינטימיות" אשר נכתב והולחן על ידי אלירן אביטל ועדי כבירי. השיר הוא שיר אהבה מרגש, וגם אותנו הוא ללא ספק הצליח להמיס.

 

שווה האזנה:

שרון טובה לוי - מקום (גרסת הפסנתר)
לקראת פסטיבל הפסנתר שיתקיים בחודש הבא, שחררה השבוע הזמרת שרון טובה לוי גרסת פסנתר מיוחדת לשיר שלה - "מקום", אותו גם כתבה הלחינה והפיקה. שיר זה הוא גם שיר הנושא של האלבום השני שלה, ואנחנו לגמרי ממליצים לכם להאזין לו.

 
תגובות