מוזיקה בסוכה: אליעד נחום יעשה לנו שמח. צילום: ליאור כתר

מוזיקה בסוכה: אליעד נחום יעשה לנו שמח

חג הסוכות הגיע ואיתו אירוח האושפיזין בסוכה הכי שווה בעיר - הסוכה של ערוץ המוזיקה! והפעם אחד האמנים הכי אהובים עלינו, אליעד נחום

בשנים האחרונות אליעד נחום הוא ללא ספק אחד הזמרים הכי מצליחים בארץ, והשירים שלו תופסים מקום ממש גדול בפלייליסט של כולנו. הוא פרץ אל חיינו בתור בר מהסדרה "שמש", אך מאז הספיק להוכיח שהוא שהוא הרבה יותר מהילד הקטן שאז אהבנו לצפות בו, ושהוא זמר ויוצר מוכשר ביותר. אז אם אנחנו רוצים בסוכה שלנו מישהו שגם ירגש, גם יצחיק, אבל בעיקר ישיר לנו כמה שיותר - אליעד נחום הוא התשובה לכך.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אין דבר שאי אפשר להגיד על אליעד - שחקן, זמר, יוצר, רקדן, מנגן על אין סוף כלי נגינה (גיטרה, פסנתר, תופים, יוקלילי, מפוחית), בקיצור אין צורך להמשיך נכון? כבר הבנתם שמדובר בכישרון שלא מהעולם הזה.

אי שם בשנת 1997, כשהיה בן 7 בלבד, פרץ בסערה אל חיי כולנו כאשר כיכב בתפקיד בר בסדרה "שמש". הסדרה רצה במשך שש עונות ואליעד כיכב בכולן, ובשנת 1999 אף זכה בפרס "איש השנה" על תפקידו שם! מאז הספיק לקטוף עוד תפקידי משחק קטנים פה ושם, אבל בשנים האחרונות מתמקד אליעד בתחום המוזיקה.
 

את דרכו במוזיקה התחיל בשנת 2011, אך הפריצה הגדולה בתחום קרתה ב2014 כאשר הוציא את הסינגל "סימן". באותו הרגע אליעד הוכיח לכולם שהוא כאן כדי להישאר, ומאז לא מפסיק להוציא עוד ועוד שירים שנכנסים ללב ולפלייליסט של כל אחד מאיתנו. ביניהם "מקלט", "מתוק כשמרלי" שזכה גם בפרס שיר השנה, "אור", "מיאמי", "זמן", ועוד אינספור להיטים שאם נמשיך כנראה שהרשימה לא תיגמר.

אם חשבתם שאליעד מסתפק רק בהצלחה בגבולות ארץ ישראל, תחשבו שוב. הזמר גם נבחר לייצג אותנו בטקס פרסי הMTV במילאנו. פייר, כבוד! הוא חימם גם הופעות של זמרים רבים כמו סיה, בריטני ספירס ושון פול.

 

הלהיט האחרון של אליעד בשם "מסע" יצא לפני כארבעה חודשים, ונכון לכרגע הספיק לצבור כבר מעל 14 מיליון צפיות! השיר גם נבחר להיות שיר השנה של גלגלצ.

אז כמו שכבר הבנתם, אליעד הוא פשוט האושפיזין המושלם לסוכה שלכם. הוא יצחיק, ירגש, ישמח, ירים את האווירה, ויצור לכם חג סוכות בלתי נשכח!

תגובות