אוהבת את עצמה: סלינה גומז חוזרת בסינגל חדש ומעניין. צילום מסך מיוטיוב

אוהבת את עצמה: סלינה גומז חוזרת בסינגל חדש ומעניין

לאחר ארבע שנים כאשר שיחררה שירים ללא אלבום באופק, סלינה גומז משחררת היום (ד') סינגל ראשון ורשמי מהאלבום החדש והשלישי שלה

ארבע שנים לאחר הוצאת אלבום הסולו המצליח ״Revivel” וסינגלים שונים לאורך השנים, חוזרת גומז והפעם באמת. הבוקר (ד') הכוכבת משחררת את "Lose You To Love Me", סינגל ראשון מאלבום חדש שבדרך. על האלבום עבדה גומז בשנה האחרונה והוא אלבום מצופה ומיוחד. בשבוע האחרון העלתה גומז לחשבון האינסטגרם שלה רמזים רבים אודות המוזיקה החדשה שלה וכאמור היום היא שיחררה את הסינגל הראשון.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

את השיר הפיק אח של בילי אייליש פינס הידוע בייחודיות שלו שניתן לראות גם בסינגל הזה. השיר נכתב על ידי גומז וחברתה הטובה ג'ולייה מייקלס. ההשראה של גומז לשיר הם הדברים שעברו עלייה מאז יצירת האלבום האחרון שלה. במסר שכתבה על השיר היא מציינת: "אני רוצה לגרום לאנשים להרגיש תקווה ושידעו שהם יגיעו לצד השני מחוזקים יותר עם גירסה משופרת של עצמם".

קשה ולא לחשוב כי השיר מדבר על הזוגיות שלה ושל הזמר ג'סטין ביבר, השניים התחילו לצאת עוד כשהיו בני נוער והיו ביחד לסירוגין במשך שנתיים, נפרדו לכמה שנים טובות ואז חזרו לקאמבק קצרצר. כידוע, מאז ביבר כבר התחתן עם היילי בולדווין (היום ביבר).

בבית השני בשיר גומז שרה "החלפת אותנו אחריי חודשיים?" ועוד מספר ביטויים המרמזים כי השיר אכן מדבר על הזוגיות עם הזמר, ההבטחות שהוא הבטיח והאהבה הגדולה שהייתה לה אליו. נשבר לנו הלב לראות את גומז פותחת את ליבה ללא מענה חזרה והתרגשנו מאוד מהאמת בשיר החדש.

התגעגענו כל כך לגומז ואנו לא מאמינים שהיא חזרה אלינו. הוויב של התקופה החדשה בקריירה שלה מאוד מסקרן אותנו כי הוא שונה לגמרי ממה שמענו קודם מהזמרת. אנחנו מצפים ךראות מה יהיה בהמשך!

תגובות