קארמה רעה? מיילי מציגה שיר חדש בלייב באינסטגרם. gettyimages.IL/Jamie McCarthy

קארמה רעה? מיילי מציגה שיר חדש בלייב באינסטגרם

בלייב מיוחד באינסטגרם מיילי סיירוס חשפה שיר חדש ופרטים מיוחדים על האלבום הבא שלה

לפני כיומיים מיילי סיירוס עלתה ללייב בחשבון האינסטגרם שלה בו חשפה מספר פרטים מיוחדים על האלבום החדש שלה שיצא בעוד כחודש בתאריך ה23 לנובמבר ויקרא "This Is Miley Cyrus". בלייב המדובר סיירוס שרה את אחד השירים מהאלבום שלא יצא כסינגל ונקרא "Bad Karma" וגם שיר שהיא עובדת עליו בימים אלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

במהלך הלייב היא שיתפה את רשימת השירים שבאלבום שיצא בקרוב, ברשימה היה ניתן לראות שני שיתופי פעולה מצופים ביותר. הראשון, שיתוף פעולה עם הראפרית קארדי בי בשיר "Naked". והשני, שיתוף פעולה עם הזמר הקנדי שון מנדס בשיר "Play With Fire". אנו לא יודעים אם אתם זוכרים כי בינואר האחרון העלנו כתבה על שיתוף פעולה עתידי בין השניים לאחר תגובה מחשידה של סיירוס באינסטגרם, שבועיים אחר כך השניים הופיעו ביחד בטקס הגראמי עם השיר של מנדס "In My Blood" כך שאישור אמיתי של שיתוף הפעולה היה רק עניין של זמן.

 

במהלך הלייב סיירוס גם דיברה על סיבוב הופעות עתידי שהיא מחכה להופיע, אנו לא יכולים לחכות לשמוע את האלבום ואת שיתופי הפעולה. בינתיים נמשיך להאזין לשיר האחרון שסיירוס לקחה בו חלק "Don't Call Me Angel" עם אריאנה גרנדה ולנה דל ריי והשיר האחרון של סיירוס לבד "Slide Away".

תגובות