סיכומוזיקלי: גיל ווין בשיתוף פעולה, גושן וריבו בביצוע מהפנט. צילום: אושר סיגרון

סיכומוזיקלי: גיל ווין בשיתוף פעולה, גושן וריבו בביצוע מהפנט

השבוע הסתיים לו חופש סוכות ואיתו הגיע סוף השבוע וכמובן, שירים רבים וחדשים בעולם המוזיקה הישראלי. אז במיוחד בשבילכם - לכבוד סוף השבוע, קבלו את כל השירים החדשים והישראליים שיצאו ממש השבוע. מאתי ביטון ועד למיזם קולולם שיצא בפרויקט מיוחד

גם השבוע אספנו לכם את השירים החדשים והחמים ביותר במוזיקה הישראלית, כל מה שנשאר לכם לעשות הוא ללחוץ פלי! האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

אתי ביטון - דינרו

הזמרת המוכשרת אתי ביטון חוזרת אלינו בגדול עם שיר חדש וממכר - "דינרו", אותו כתבה יחד עם אורן איתן. אין בכלל ספק שמדובר בלהיט! אנו חושבים שהשילוב בין מוזיקה טובה לקול המדהים והמהפנט של ביטון, בשילוב עם הקצביות של השיר, פשוט מתכון מנצח והיסטרי! 

לסיכום: להיט★★★★

 

גיל ווין מארח את דודי בר דוד - למה זה מגיע לי 

מכירים את זה שלוקחים שני זמרים סופר מוכשרים, מחברים אותם יחד ויוצרים שיר אחד מטורף? אז זה בדיוק מה שקרה כאן כשגיל ויין ודודי בר דוד הוציאו את השיר המשותף שלהם השבוע, "למה זה מגיע לי". שניהם בעצמם כתבו והלחינו את הסינגל, ועל השירה אחראי בר דוד. מה עוד אנחנו יכולים להגיד? השניים הוכיחו לנו את רמות הכישרון שלהם וזה לגמרי שילוב מוצלח ביותר. 

לסיכום: שילוב מעניין★★★★

 

זיו שליט - אין לי ראש לזה עכשיו 

אחד השירים המרגיעים ששמענו לאחרונה,"אין לי ראש לזה עכשיו" שכתב והלחין זיו שליט, וגם ביצע, כמובן. מוזיקה מאוד קלילה אבל עם זאת גם ממכרת וקליטה, ואתם פשוט חייבים לשמוע את שליט ששר בצורה כל כך יפה. שיר שכולו מלא בקצב טוב ועושה תחושה של רוגע וקלילות... שירים כמו אלו פשוט עושים לנו כיף וטוב על הלב.

לסיכום: מהפנט★★★★

 

בנאל בן ציון - מחרוזת שירים 

הזמר העולה, בנאל בן ציון, שחרר השבוע מחרוזת שירים המכילה שבעה שירים מוכרים שכולנו אוהבים בקולו העוצמתי והבולט של בן ציון. בין השירים תוכלו למצוא להיטים גדולים כמו "תפסת לי מקום", "ואם תבואי אליי", "טמפרטורה" ,"שממה" ועוד. אם אנחנו צריכים לסכם, אז בקיצור - מחרוזת שעושה שמח וכיף.

לסיכום: אהבנו, שמח וכיף★★★★

 

שווה האזנה 

קולולם ועמותת "אחת מתשע"

מיזם קולולם, יחד עם עמותת "אחת מתשע", שיתפו פעולה על מנת לציין את חודש המודעות לסרטן השד. בעזרת עוד כ-2000 נשים וגברים שהתקבצו יחד כדי להעלות את המודעות, לעשות רעש ולחגוג את החיים, בשיר “Let’s get loud” של ג'ניפר לופז. המטרה היא לגרום לנשים ללכת להיבדק לפני גיל חמישים. אין ספק שהמטרה מאוד יפה וחשובה ושהתוצאה של המיזם היסטרית.

 

נתן גושן וישי ריבו - ביצוע ל"באתי לחלום" במופע משותף

לפני כשבוע הופיעו בהופעה משותפת שניים מהזמרים המוכשרים ביותר ששמענו בעשור האחרון, לא אחרים מאשר ישי ריבו ונתן גושן. השניים הופיעו לעיניהם של כ-12,000 איש בלייב פארק ראשון לציון עם השירים האהובים והמוכרים של שניהם (ביחד ולחוד). ביניהם "תוכו רצוף אהבה", "מתגעגעת" ועוד רבים אהובים ונוספים, וביניהם גם השיר "באתי לחלום" שמבוצע במקור על ידי גושן, אך בהופעה ביצעו אותו ביחד. הביצוע היה בצורה הקסומה והיפה ביותר שראינו אי פעם. במילה אחת - מהופנטים.

 

 

תגובות