סיכומוזיקלי: עדן חסון שר באנגלית ועידן רייכל בשיר קצבי. צילום מסך

סיכומוזיקלי: עדן חסון שר באנגלית ועידן רייכל בשיר קצבי

שבוע נוסף הסתיים לו ולכבוד הסופ"ש, ובמיוחד בשבילכם - קבלו את כל מה שחדש במוזיקה הישראלית ויצא ממש השבוע. מהסינגל החדש של ג'יין בורדו ועד לחדש של עידן רייכל

רגע אחרי שנכנסו לחורף באופן רישמי, והזזנו כולנו את השעונים שעה אחת אחורה, החליטו זמרים מקומיים רבים לשחרר אלינו שירים חדשים וחורפיים במיוחד. אז לרגל פתיחת החורף, וכמובן, לכבוד סוף השבוע האהוב עלינו - קבלו את השירים החדשים שהושקו השבוע בביצה המקומית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ג'יין בורדו - אוקיינוסים

אחת הלהקות האיכותיות שאנחנו מכירים היא ההרכב ג'יין בורדו. השבוע הם הוציאו את השיר החדש שלהם, "אוקיינוסים", שכתבה הסולנית דורון טלמון והלחינה יחד עם מתי גלעד. השיר רק מראה לנו ומחזק את כמות הכישרון שיש להם. מראה לנו כמה עדינות ופשטות יש פה, מצד אחד, ומהצד השני - זה הופך את השיר להכי יפה שהוא יכול להיות.

לסיכום: נמסנו★★★

 

דניאל ג'מל - מכורה למשחקים 

סינגל חדש וחם הגיע אלינו השבוע הישר מהזמר העולה - דניאל ג'מל. "מכורה למשחקים" אותו כתב והלחין ליאור חביב. שיר מלא בקצב טוב! ג'מל עושה עבודה מדהימה וגורם לנו לרצות לשמוע את השיר שוב ושוב. כל מה שאנחנו יכולים להוסיף הוא שפשוט תרוצו לשמוע.

לסיכום: יש לו את זה★★★★

 

עידן רייכל - כתוב מלמעלה

אחד היוצרים הכי מוכשרים ומרגשים שאנחנו מכירים הוא עידן רייכל! אנחנו מכורים לקסם הזה שמגיע עם כל שיר ושיר, וכך גם בשירו החדש שיצא ממש השבוע, "כתוב מלמעלה", אותו כתב והלחין רייכל עצמו, אך על העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי לא אחר מסתיו בגר. הזמר מוכיח לנו כל פעם מחדש כמה שהמקום בו הוא נמצא בעולם המוזיקה ראוי לו וכמה כישרון עצום יש לו. פשוט כיף לשמוע אותו.

לסיכום: פצצה של קסם★★★★★

 

מאיר קמחזי - אבא 

לפני כשבוע הזמר מאיר קמחזי, שיחרר גם הוא שיר חדש, ואפשר לומר - גם מרגש במיוחד! את השיר כתב הזמר בעקבות התקף חרדה שעבר. בשיר הזמר מדבר על הבדידות, התסכול והפחד - בכנות וברגישות מיוחדת, תוך כדי שהוא פונה אל אבא שבשמיים, אל בורא עולם, שוב ושוב. וציפור קטנה לחשה לנו, שבקרוב קמחזי גם משחרר אלבום בכורה. אם השיר "אבא"כל כך חושפני, אמיתי ועוצמתי, אנחנו כבר לא יודעים למה לחכות מהאלבום.

לסיכום: עוצמתי ונוגע בלב★★★★

 

ליאת אליהו שלו - לא פוחדת 

ליאת אליהו שלו היא אחת מן הזמרות שניחנו בין הקולות הכי מיוחדים ומרגשים ששמענו. כך גם בשירה החדש שיצא ממש השבוע, הוא נקרא "לא פוחדת". השיר תפור בול בשבילה, ואין ספק ששלו עושה זאת בצורה הטובה ביותר, שרה מהנשמה שלה ואפשר פשוט לשמוע איך היא נותנת את כל כולה! שילוב מדהים בין המוזיקה לבין הקול המרגש של הזמרת.

לסיכום: וואו★★★★

 

רותם חן - אחת כזאת 

אם במקרה עוד לא יצא לכם לשמוע את השיר "אחת כזאת" של רותם חן שיצא השבוע, כדאי שתעשו את זה ממש עכשיו. את השיר כתבו והלחינו הזמר בעצמו ונועם קאפח. השיר ממכר, קצבי והקול של חן גורם לנו להתאהב בו בשנייה ולשמוע את השיר בלופים.  אפשר לשמוע שהזמר, שכיכב בעבר ב”כוכב הבא”, שר ישר מתוך הלב שלו. בשילוב עם הקליפ המושקע- זה הופך את השיר לאפילו יותר מיוחד.

לסיכום: אין מילים★★★★

 

שווה האזנה 

עדן חסון - בקאבר ל-"Let me hold you"

השבוע עדן חסון הוכיח עד כמה שהוא ברמה בינלאומית כאשר העלה לעמוד האינסטגרם קאבר הורס שלו לשיר Let me hold you. הזמר המוכשר גורם לנו לשמוע אותו שוב ושוב ושוב ופשוט לא להפסיק להתמכר אליו. כמה כיף שיש זמרים כמוהו בארץ - מדהימים במקצועיות ובאופי! 

תגובות