תו הכוכב: אלסי דול לא נהנתה מהשתתפותה ב"כוכב הבא". צילום מסך מאינסטגרם

תו הכוכב: אלסי דול לא נהנתה מהשתתפותה ב"כוכב הבא"

הגיע הזמן לעוד זמרת פופ חדשה בעולם המוזיקה הישראלית - ואלסי דול לגמרי מסתמנת כמי שמצטרפת למשבצת הנחשקת הזאת. קבלו ראיון היכרות מיוחד עם הכוכבת הצעירה העולה!

אלסי דול - זה לגמרי שם של כוכבת פופ. התלמידה הצעירה שכבר הספיקה לעבור בריאליטי ולהוציא סינגלים, שחררה לאחרונה שיר חדש ולגמרי מכוונת להיות הדבר הבא במוזיקה הישראלית, ושמישהו ינסה לעצור אותה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה את עושה בימים אלה?

"בימים אלו אני עובדת על הרבה מוזיקה חדשה, הרבה קליפים. ביחד עם המנהל שלי, הקלטנו כבר כמה מהשירים ביחד עם רון ביטון ומאור שטרית ועמרי 69 סגל בעצם הכל מוכן. לאחרונה יצא השיר 'בובה' שנעשה יחד עם אלי פרץ (האולטראס) ואופיר מלול".

 

מתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"מאז שאני זוכרת את עצמי הייתי שרה ורוקדת מול ההורים שלי, מול חברות, עם חברות, הייתי בחוגים. כל הזמן הייתי סביב המוזיקה וזה היה מן חלום שתמיד היה לי. בערך אחרי הבת מצווה החלטתי שאני רוצה לקחת את זה ממש ברצינות. התחלתי לעשות פיתוחי קול ולחקור את כל התעשייה הזאת, לקחתי שיעורי ריקוד, שיעורי משחק ואז התחלתי לעבוד עם תמיר חיטמן, שעכשיו הוא המנהל המוזיקלי שלי, וממש בניתי לעצמי איזשהו צוות כדי להתקדם בכל העניין של המוזיקה".

השתתפת בעבר ב'כוכב הבא לאירוויזיון', איך הייתה החוויה?

"עכשיו כשאני מסתכלת על זה אחורה לא נהניתי, זאת הייתה חוויה נורא נורא מלחיצה לא כיף לעשות ככה מוזיקה ובאיזשהו מקום אני כן שמחה שלא עברתי את האודישן, כי זה מה שבעצם עוד יותר דרבן אותי. אחרי זה הוצאתי את השיר הראשון שלי 'לא צריכה' עם עומרי 69 סגל ועכשיו יצא 'בובה' ואנחנו עובדים על הרבה דברים. יש משהו בריאליטי שנורא נורא מלחיץ שאתה בתחרות עם אנשים שאתה לא בדיוק אתה".

© מתוך הככוב הבא לאירוויזיון, קשת 12

המוזיקה שאת יוצרת תואמת לסגנון המוזיקלי שאת שומעת?

"האמת שכן. אני שומעת כל הזמן פופ, R&B, טראפ וכאלה, קארדי בי, ניקי מינאז', דמי לובאטו וגם עכשיו כל שיר שאני יוצרת מייצג משהו שהוא שלי, מראה צדדים אחרים שבי".

היית רוצה לנסות דברים אחרים חוץ ממוזיקה?

"כרגע אני מאוד מתמקדת במוזיקה. כמובן שהייתי רוצה להתפתח במשחק, בכל זאת כוכבת היום צריכה את כל החבילה בשביל להצליח בעולם הזה צריך לגעת בכל, אני פשוט רוצה לגעת בכל, לעשות הכל, לחוות הכל. למדתי פעם בבית ספר קטן למחזות זמר ובנוסף גם עשיתי קורסים במשחק".

 

איך את משלבת לימודים עם הקריירה?

"זה מאוד מאוד קשה, יש שבועות שנורא נורא לחוצים אבל זה באמת דרך, אתה לומד לאט לאט איך לשלב הכל. גם בית הספר נורא תומך. אם שבוע הבא אני מצלמת קליפ וצריך לדחות לי מבחן במתמטיקה אז המחנכת מתערבת ודוחים לי לתאריך אחר. מבחינת תגובות של התלמידים לכיתה ממש מפרגנים וזה ממש לא מובן מאליו, אני בטוחה שיש גם דיבורים מאחורי הגב אבל ממש מפרגנים כל הזמן ומשתפים ולא ציפיתי לזה בכלל". 

מיהו "תו הכוכב" שלך?

"הייתי רוצה לפרגן לאריאנה גרנדה, אני מאוד מעריכה אותה ואת המוזיקה שלה, היא מאוד אותנטית, יש משהו במוזיקה שלה שנורא נורא קל להזדהות איתו".

 
תגיות
תגובות