סיכומוזיקלי: עומר אדם ונטע ברזילי בשיתוף פעולה. צילום מסך מאינסטגרם

סיכומוזיקלי: עומר אדם ונטע ברזילי בשיתוף פעולה

עוד שבוע הגיע לסיומו ורגע לפני שאתם מתחילים את סוף השבוע, אספנו לכם את כל מה שחם בעולם המוזיקה הישראלית ויצא ממש השבוע, מהחדש של דודו אהרון, כוכב הרשת שהוציא סינגל בכורה וגם: הביצוע המרגש של עדן מאירי עם עידן רייכל

גם השבוע אספנו את כל מה שחדש בעולם המוזיקה הישראלית במיוחד בשבילכם! אז יאללה, שנלחץ פליי?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עידו שיר - בואי אליי

הזמר העולה עידו שיר שיחרר השבוע את הסינגל החדש והלוהט שלו. השיר נקרא "בואי אליי" ושיר בעצמו כתב והלחין אותו. הסינגל עצמו מאוד קליט ופופי, מוזיקה זורמת ומקפיצה יחד עם קולו של שיר שעושה זאת בדיוק כמו שצריך ויוצר סביב התוצאה כולה אווירה מרימה ושמחה.

לסיכום: מוצלח! ★★★

 

דודו אהרון - אהבה ממבט ראשון

אהרון, שאחראי על לא מעט שירים הבולטים מאוד בעולם המוזיקה הישראלית, הוציא ממש השבוע את הסינגל החדש שלו, "אהבה ממבט ראשון" ומוכיח שכל שיר שלו פשוט להיט. שילוב מצוין של מוזיקה, מילים וקולו המקפיץ והייחודי של אחד מהזמרים הבולטים שהיו כאן.

לסיכום: אהבנו! ★★★★

 

עומר אדם, משה פרץ, נטע ברזילי, רותם כהן, אלי ומריאנו - יש לנו את הכוח

במסגרת מופע המוזיקה שעתיד להתקיים בחנוכה הקרוב, "פופ אפ מיוזיק 2019", חשפו השבוע כוכבי המופע את הקליפ הרשמי לאירוע הגדול והמרגש. מדובר בשיר שכולו עם מסר חיובי ומדהים - לא לדבר לשון הרע על מישהו אחר, שיר על אהבת האחר שכולו מלא באהבה ובטוב. כל אחד מהכוכבים הענקיים האלו נותן את כל כולו ושר מהנשמה שלו - וזה פשוט כל כך כיף לראות כמה טוב יוצא מזה, לגמרי סופרגרופ מהחלומות.

לסיכום: לא יכולים להפסיק לשמוע. ★★★★★

 

Tom White - What If

אם עוד לא שמעתם את השם טום וויט זה בדיוק הזמן לעצור הכל וללכת לשמוע אותה ואת השיר החדש שלה, “What if”. קולה של טום פשוט מהפנט אותנו וזה ללא ספק נשמע שהשיר תפור בדיוק בשבילה, שיר ממכר שעוד לא שמענו לפני כן, רמה בינלאומית ואין לנו ספק שיש פה את כל הרכיבים בשביל שיר מוצלח במיוחד.

לסיכום: וואו, אין לנו מילים. ★★★★★

 

שווה האזנה

כתוב מלמעלה בהופעה - עידן רייכל ועדן מאירי

השבוע כחלק מהופעתו של עידן רייכל בזאפה תל אביב, עלה לבמה אחד הזמרים העולים והמוכשרים, עדן מאירי, בביצוע מרגש ומהפנט יחד עם רייכל (אותו הכיר על במת הפסטיגל). השניים ביצעו את "כתוב למעלה" ואין ספק שזה ביצוע מהטובים ששמענו, שילוב מדהים ומרגש בין שני אמנים עם כישרון עצום מקצוות מוזיקליים שונים שהתחברו נפלא.

 

זיו נעמן בקאבר לאיתי לוי

השבוע פרסם הכוכב המרגש, זיו נעמן, בעמוד האינסטגרם שלו, קאבר לשירו המצליח של איתי לוי, "טכנו". נעמן מצליח להוכיח לנו שיש לו את זה ובגדול, כמויות של כישרון ורגש שפשוט קשה שלא להתאהב. איזה ביצוע מדהים!

 

 

תגובות