מי אוהב? יובל דיין חוזרת עם סינגל חדש וממכר. צילום מיוטיוב

מי אוהב? יובל דיין חוזרת עם סינגל חדש וממכר

שבוע חדש התחיל היום, ואין דרך יותר טובה להתחיל שבוע חדש מאשר עם שיר חדש. יובל דיין משחררת, אחרי הפסקה, סינגל שכתבה והלחינה בעצמה

שבוע חדש בפתח ואיתו שירים חדשים שעומדים לצאת ועוד סינגלים שהופכים אותו לטוב יותר. הסינגל הראשון שמשוחרר אלינו השבוע הוא הסינגל החדש של יובל דיין. הבוקר (א’) משחררת הזמרת, לאחר הפסקה מעולם המוזיקה, את "מי אוהב?" - סינגל חדש עם סטייל מיוחד משלו שהצליח להפוך את בוקר יום ראשון השבוז לבוקר הרבה יותר נעים וטוב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"מי אוהב?" הצליח לגעת לנו בלב. הקצב המקסים של השיר, שמשתלב עם הקול הייחודי של הזמרת יצרו ביחד סינגל כיפי ומיוח. מילות השיר מלאות באהבה, בכיף ובטוב – והסטייל הייחודי שלו עושה לנו רק טוב בלב. כרגיל, דיין מצליחה לגעת לנו בעוד נקודה ולגרום לנו להרגיש מדהים אחרי האזנה לשיר אחד בלבד. 

 

הזמרת ושופטת "דה וייס" נמצאת כבר שבע שנים בעולם המוזיקה ונראית כמי שלא מתכוונת להיעלם בקרוב. היא ממשיכה להפוך כל סיר שלה ליצירה של ממש, עם הכישרון המטורף שלה והרגש שיש לה בכמויות. זה כולל הרבה אופי מיוחד שנכנס למשמעות המילים ותחושה של תמימות טהורה שעושה לנו את זה בכל פעם מחדש – ובמיוחד עם הסינגל חדש. אז איך אפשר שלא להתאהב בה?

אגב, אם גם אתם מתגעגעים אליה כמונות, תוכלו לראות את הזמרת בלייב על הבמה במופע מיוחד שיתקיים ב-6 בפברואר, בהאנגר 11, תל אביב, במסגרת פסטיבל זאפה גולדסטאר סאונד סיסטם

 

 

 

 

 

 

תגיות
תגובות