שש שנים לזכרו: השירים מעוררי ההשראה של אריק איינשטיין ז"ל. צילום: זראר אלון, באדיבות אשר ביטנסקי וערוץ yes דוקו

שש שנים לזכרו: השירים מעוררי ההשראה של אריק איינשטיין ז"ל

במלואת שנת פטירתו השישית של אחד מגדולי הזמרים בישראל - אריק איינשטיין, שצויין ממש לפני כשבוע - ריכזנו את השירים הכי מיוחדים שהוא זכה לשחרר אלינו. קבלו את הטופ 5!

לזכרו של הזמר, השחקן והקומיקאי שזכה לעשות הרבה טוב בעולם - אריק איינשטיין, אשר מלאו לו שש שנים לפטירתו - אספנו את השירים הכי מיוחדים ומעוררי השראה שלו. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

יש בי אהבה

את הכתבה לזכרו של אריק אינשטיין נפתח בשיר הכי מלבב שלו - "יש בי אהבה". ולא, אנחנו לא מדברים על "יש בי אהבה" של נועה קירל. הרבה לפני הזמרת המצליחה - הוציא איינשטיין את השיר הזה, אשר מלא באהבת חינם, שלום, בטוב, וכמו שהזמר אומר בשיר? 'יש בי אהבה והיא תנצח'! אז אנחנו לגמרי בוחרים ללכת אחרי האהבה, ושהיא תוביל אותנו להצלחות בחיינו. 

 

אני ואתה

כמה אופטימיות בשיר אחד! שיר זה מדבר על השאיפה שלהם יחד לשנות את העולם, על החלומות, המטרות, והתקווה לעשות עוד טוב בחיינו. שיר מעורר השראה, ומלא בחיוביות! בא לנו עוד כמה שירי נוסטלגיה כאלה גם כיום!

 

עוף גוזל

אין אחד שלא מכיר את השיר "עוף גוזל". השיר הישן והמהמם הזה ליווה כל אחד מאיתנו לפחות פעם אחת בחיינו. שיר מדהים, מרגש, שמדבר על כך שהאדם יכול לעשות כל מה שביכולתו! אנחנו מכורים מאז ומתמיד! ואם זה לא מספיק לכם - אז ממש בעוד כשבועיים, בחנוכה הקרוב, עולה מחזמר לזיכרו עם כל שיריו של איינשטיין, בשם "כמו גדולים". מי שיככבו בו הם קים אור אזולאי, השחקן עומר חזן, הקומיקאי ישראל קטורזה, הזמרת כתריה פאוץ' והשחקן החדש בתעשייה ואח של... - עמית מורשת. הוספנו לכם לינק לביצוע המרגש לשיר הנוסטלגי, שמביא את כל הנוסטלגיה ישירות אל הנוער הצעיר. מרגש!

 

אמא שלי

נמשיך עם עוד שיר מרגש - "אמא שלי", אשר מצליח לגרום לנו להזיל דמעה בכל האזנה מחדש. שיר מחבר לבבות, מאחד בין אמא לבן, מצמרר ועמוק. איינשטיין לגמרי יודע לדייק ולגעת בליבנו בדיוק במקומות הנכונים! ואגב, גם לשיר זה יש ביצוע מרגש שבוצע על ידי הכוכבים של המחזמר "כמו גדולים".

 

אדון שוקו

לא חשבתם שנציין את זכרו של אינשטיין מבלי להכניס את השיר הזה לרשימה, נכון? שיר כל כך מקפיץ, ממכר, ואהוב על כל האנשים ועל כל הגילאים. בין אם אתם מכירים אותו ממחרוזת הפסטיגל, ובין אם מאינשטיין עצמו - אין ספק שכולכם התאהבתם! איינשטיין, עשית חייל בעולם!

 

 

 

תגובות