טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של הוזייר. צילום מסך מיוטיוב

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של הוזייר

כיום יש לנו זמרים רבים בארץ ובעולם, ולכולם מגוון רחב של שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש כאלו אשר נכנסו לנו ללב במיוחד. והפעם: חמשת השירים האהובים והטובים ביותר של הזמר הוזייר

הזמר והיוצר אנדרו הוזייר - בירן, המוכר לנו בשם הבמה שלו, הוזייר, הוא אחד היוצרים היותר מוכשרים שקיימים בעולם המוזיקה. מאז פריצתו הגדולה אי שם בשנת 2013, הוזייר לא מפסיק ליצור, לחדש ולעשות את מה שהוא עושה הכי טוב - מוזיקה! אספנו לכם את חמשת השירים האהובים והמרגשים ביותר של האמן.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Take Me To Church

כמובן, בראש ובראשונה, השיר שנחשב באופן כמעט חד משמעי לשירו הטוב ביותר של הוזייר, “Take Me To Church”. השיר, שיצא בספטמבר 2013, הוא השיר הראשון באלבום הבכורה של הוזייר, זה שהביא לו את הפריצה הגדולה והמרשימה. על אף העובדה שהשיר מדבר על נושא כואב ורגיש, שמביא איתו גם קליפ מאוד אמוציונלי, הדבר לא מנע מהשיר לפרוץ וכיום הוא עומד על מעל כ-400 מיליון צפיות ביוטיוב.

 

Almost - Sweet Music

השיר השני שנכנס לרשימה הוא “Almost”. השיר עצמו יצא בינואר של השנה, אך הקליפ עצמו יצא כשלושה חודשים לאחר מכן, באפריל 2019. השיר הוא חלק מאלבומו החדש ביותר של הוזייר, “Westeland, Baby!”. בהשוואה לשיריו האחרים של האמן, שיר זה לא צבר כמות צפיות מאוד גדולה יחסית לשיריו המוכרים, אך הוא ללא ספק שייך לחמשת השירים הראשונים. הקליפ עצמו גם שווה צפייה, מאוד מושקע ועם הרבה אנשים שלקחו בו חלק. אחד מהמשתתפים בקליפ, או יותר נכון הרקדנים ומי שבנה את הכיאורוגרפיה הוא השחקן והרקדן המנוח קמרון בויס, שנפטר במפתיע ביולי האחרון, והקליפ הזה הוא ללא ספק מתנה שנשארה לנו.

 

Work Song

השיר “Work Song” נמצא גם הוא ברשימת השירים היותר מוכרים של האמן. השיר, כמו כל שיריו של האמן גם נכתב על ידו, הוא יצא בשנת 2015, וצבר עד היום למעלה מ60 מיליון צפיות והשמעות של השיר בכל רחבי העולם, עם מיליוני מעריצים שאוהבים את השיר ואת הסגנון המיוחד שלו. שיר זה צבר המון אהבה מהקהל של הוזייר בכל רחבי העולם.

 

Mavis Staples - Nina Cried Power

בניגוד להרבה משיריו של הוזייר, שיר זה נחשב לשיר יותר קצבי, שהמוזיקה בו יותר חזקה וזאת הסיבה שהוא נחשב לשיר מאוד עוצמתי. השיר הוא חלק ממיני אלבום שנקרא כמו שם השיר, “Nina Cried Power”, שיצא בספטמבר 2018. השיר זכה להרבה תגובות מצד מעריציו הנלהבים של הוזייר, ובצדק!

 

Marren Morris and Hozier- The Bones

למעשה שיר זה הוא ממש חדש! השיר יצא לפני כחודשיים, באוקטובר האחרון ובו הוזייר שיתף פעולה עם הזמרת מארן מוריס, בשיר “The Bones”. שיר זה הוא באופיו מאוד קליל ופופי, מה שנוגד את רובם הגדול של שיריו של הוזייר עד היום. הדבר יצר תגובות מופתעות בקרב מעריציו שעוד לא שמעו את האמן בסגנון זה. ועדיין, גם בביצועו של הוזייר לשיר כביכול פופי, הוא מצליח להפוך זאת לסגנון העמוק והעוצמתי שלו, וזה הדבר הכי יפה פה.

 



 

תגיות
תגובות