ציפור קטנה בלב: נועה קירל במחווה ליגאל בשן. אינסטגרם

ציפור קטנה בלב: נועה קירל במחווה ליגאל בשן

כמעט בלתי יאומן שחלפה כבר שנה מאז מותו של המוזיקאי יגאל בשן, וכמחווה משחררת הזמרת נועה קירל היום (א') גרסה משלה לשירו המוכר, "יש לי ציפור קטנה בלב"

כחלק מהנצחתו של האמן יגאל בשן שהלך לעולמו לפני כשנה, התגייסו מיטב המוזיקאים הישראלים כדי להקליט גרסאות כיסוי משלהם לשיריו של בשן. הבוקר (א') מצטרפת נועה קירל אל הרשימה ומוציאה קאבר לשיר "יש לי ציפור קטנה בלב" שיצא בפעם הראשונה בשנת 1975, רק הפעם בעיבוד מחודש שעליו אחראיים הצמד המצליח גיא ויהל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

בנוסף לגרסה של נועה קירל לשיר "יש לי ציפור קטנה בלב", משחררת הזמרת גם קליפ המלווה את הקאבר. בקליפ ניתן לראות גם שילוב של קטעי שחור-לבן בהם מופיע יגאל בשן עצמו, מה שיוצר חיבור מדהים של אז והיום.

לדעתנו, מטרת הפרויקט לגמרי באה לידי ביטוי בשיר הזה. זמרת צעירה כמו נועה קירל, שרה שיר של יגאל בשן שיצא לפני מעל ארבעה עשורים, והדבר יוצר קסם ורגש חזק ביותר. הנוער של היום מקשיב לקירל, ואין ספק שהזמרת מחייה מחדש את השיר.

בפרויקט לזכרו של יגאל בשן, "אם הייתי שר לך", מטעם רשת גימל וארומה מיוזיק, לוקחים חלק זמרים מוכרים מכל סגנונות המוזיקה בישראל בניהם איתי לוי, עידן עמדי, שלומי שבת ונוספים.

תגובות