אור בלב: בן וטיי משחררים סינגל חדש ורומנטי במיוחד. צילום מסך מיוטיוב

אור בלב: בן וטיי משחררים סינגל חדש ורומנטי במיוחד

בזמן שהם נמצאים בעיצומו של המופע "פשוט לשיר" בכיכובם, הצמד בן וטיי משחרר היום (ג') שיר חדש בשם "אור", שגם תואם את רוח התקופה וגם עונה לכל הספקנים

בימים אלו ממש, בן וטיי מככבים על הבמות עם מופע החנוכה שלהם "פשוט לשיר", אבל העבודה הקשה והאינטנסיבית לא מנעה מהם לעבוד על שיר חדש, בשם "אור" עליו שמרו יחסית בסוד הוא יוצא. היום (ג'), הצמד המוזיקלי והרומנטי שיחרר את הסינגל החדש והוא תואם את רוח תקופת חג החנוכה שמלא אור, ועל הדרך הם גם מוכיחים לנו שהזוגיות שלהם חזקה מתמיד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

עם שורות כמו "אני, אתה, זה לעולם" ו"כשאת מחייכת, נדלק אור טיאמו מיאמור" מוכיחים לנו בן וטיי שהמשבר בזוגיות שלהם היה רגעי וזמני והם הכי פאוור קאפל מאוהב. כמו כל שיריהם הקודמים, גם "אור" מלווה בקליפ מושקע וצבעוני במיוחד. נראה כי גם שיר זה יהפוך ללהיט, ושכל ילדי ישראל שאוהבים את הצמד לא יפסיקו לזמזם את מילות השיר כבר מהשמיעה הראשונה. 

המחזמר שלהם, שבימים אלו על רץ, "פשוט לשיר", מתמקד ונוצר בעקבות הטוקבקים שקיבלו השניים על גווני הקול שלהם ועל כך שהם לא זמרים. אך השניים הוכיחו את עצמם וניפצו את השמועות. וכעת, כשכל המחזמר עוסק ממש בזה - הם פשוט שרים! אנחנו מאחלים להם בהצלחה עם "אור" וכפי שהם רוצים - שפשוט ישירו.

תגובות