Shake It: ניקול ראידמן לצד זמר בינלאומי. אלכס ליפקין

Shake It: ניקול ראידמן לצד זמר בינלאומי

לאחר שלושה סינגלים מצליחים שעוררו דיבור חזק סביבם, משחררת היום (ב׳) ניקול ראידמן סינגל חדש ורביעי - ״Shake It”, יחד עם זמר בינלאומי מוכר

אחרי שבשנה החולפת הספיקה לטפח לעצמה קריירה מוזיקלית בארץ, ושחררה שלושה סינגלים שגרפו אחריהם מליוני צפיות, עכשיו ניקול ראידמן מחליטה לקחת את המוזיקה לשלב הבא. לרגל שנת 2020 שלאט לאט אנו מתחילים להתרגל אליה, פותחת ראידמן בקריירה בינלאומית יחד עם הכוכב הבינלאומי סאקיס רובס (שופט בדה וויס, הגיע למקום ה-3 באירוויזיון ועוד).

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר הינו חידוש לשיר שהיה אחד מהלהיטים הגדולים בעשור הקודם, וכמובן שראידמן ממשיכה באותו קו של שירים מקפיצים עם קצב יווני מצוין שפשוט אי אפשר להישאר אדישים אליו. אם בעבר היה ספק לגבי הקריירה המוזיקלית שלה, היא כבר לגמרי מוכיחה שאי אפשר לערער עליה. הפרויקט הוא פרויקט משותף בין שתי מדינות ומטרתו לחבר שני עמים דרך המוזיקה ולחזק את קשרי הידידות בין המדינות.

 

ב-14 בפבואר השניים ישחררו גם קליפ משותף ואף הכרזה על סיבוב הופעות בינלאומי. בקיצור - הקצב היווני מאוד הולם את ראידמן, ובטח כשהיא לצד זמר בינלאומי. אנחנו מצפים בקוצר רוח לראות אילו חידושים היא תביא איתה בשנה הקרובה. 

תגובות