פרויקט יוטיוב חדשני: כל הסלבס בקליפ של יובל דיין. צילום: אוהד רומנו

פרויקט יוטיוב חדשני: כל הסלבס בקליפ של יובל דיין

כחלק מפרוייקט יוטיוב חדשני, מיוחד וקצת אחר - יובל דיין מוציאה שיר חדש ומרגש שישמש חלק מרכזי מפרויקט בינלאומי. אז איך קשורים טהוניה, לי בירן ואילנית לוי לכל הסיפור? כל הפרטים בכתבה

כחלק מפרוייקט בין לאומי של YouTube creators for change, ישראל יוצאת בסדרה מקומית מעוררת השראה, בה כל פרק מספר סיפור בו פוגשים מישהו ״קצת אחר״. בשיתוף פעולה עם יוטיוב ומשרד המשפטים הסדרה תצא לפועל, ומי שתבצע את שיר הנושא שלו היא לא אחרת מיובל דיין, אחת הזמרות הישראליות המצליחות והמיוחדות יותר בביצה מזה שמונה שנים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שם השיר הוא ״סופרת ת’דקות״ והוא כאמור יהיה חלק מהפרויקט המיוחד. הסדרה תביא לידי ביטוי סיפורים אישיים של אנשים שחוו גזענות, אפליה וקשיים נוספים, במטרה לעודד סובלנות, אמפתיה ופתיחות. בחברה של היום, לצערנו, יש סוגיות חברתיות רבות שסובבות סביב חוסר קבלת השונה שלא פוסק כאן בארץ. לכן הנושא הוא חשוב מאוד בעיננו. לסדרה (בהפקת אינטרוויזיה הפקות) התנדבו מגוון יוטיוברים וכוכבים נוספים, כמו לי בירן, טהוניה, אילנית לוי, מיכל מצוב, אור יעקב ועוד.

 

את השיר ביצעה, כתבה והלחינה דיין בעצמה, בהפקתם המוזיקלית של גיא ויהל. השיר מאוד נעים וכיפי, והלחן העדין מצליח להעביר בצורה מושלמת את המילים והתוכן, ובדיוק כמו שמתכוונת הסדרה - להעביר תחושה של סבלנות, קבלה ואהבה. המילים מספרות את התחושות, והשילוב של הכל גורם לשיר להיות הכי מוצלח שיכול להיות. נראה כי ״סופרת ת׳דקות״ הולך לגרום לנו להתמכר אליו ובהחלט להצליח לרגש אותנו, ובנוסף לכל - לפתוח אותנו לפרוייקט המדהים שהולך לגעת בכולנו.

 
.
 

 

תגובות