סיכומוזיקלי: יוצא הכוכב הבא בקאבר מרגש. צילום מסך מהאינסטגרם

סיכומוזיקלי: יוצא הכוכב הבא בקאבר מרגש

עוד שבוע הסתיים לו, ואיתו המון שירים חדשים שיצאו ממש השבוע בעולם המוזיקה הישראלית. אספנו לכם את כל מה שחדש ומעניין, והפעם: הדואט החדש והמעניין של ישי ריבו, סינגל הבכורה של נוף וגם, הקאבר המרגש שעשה מתמודד הכוכב הבא שכולנו אוהבים

אז אחרי השבוע הקריר והגשום שפקד אותנו, לאחר שבילינו הרבה מתחת לפוך, ולא הספקנו להתעדכן במוזיקה הישראלית שיצאה השבוע - אנחנו אספנו רק עבורכם את כל מה שחדש השבוע במוזיקה הישראלית. זה הזמן ללחוץ פליי!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נוף - מושיטה ת'יד

אם עוד לא שמעתם את השם נוף, זה בדיוק הזמן בשבילכם. הזמרת הצעירה והמוכשרת הוציאה השבוע את סינגל הבכורה שלה, "מושיטה ת'יד", שאותו כתבה והלחינה יחד עם צאלון בוחבוט והזמר והיוצר - טליסמאן. השיר עצמו ממכר, יש בו משהו שגורם לנו לרצות לשמוע את השיר שוב ושוב מבלי להפסיק. השילוב של המילים, עם המוזיקה והקצב שלה, יוצרים פשוט שיר ממכר.

לסיכום: התחלה מוצלחת במיוחד. ★★★★ 

 

בן גדסי - הלכתי לאיבוד

את בן גדסי הכרנו בין היתר בעונה הרביעית של תוכנית הריאליטי "דה ווייס". אם השם קצת נשמע לכם מוכר, אז זה כי הוא גם בנו של הכוכב הענק, אבנר גדסי, אך ג'וניור גדסי מצליח להוכיח לנו שהוא לא רק 'בן של', אלא גם זמר ענק, עם נשמה. השבוע הוציא את הסינגל החדש שלו, "הלכתי לאיבוד", שיר שמראה בצורה מאוד ברורה את היכולות הענקיות של גדסי, ששר בצורה הכי אמיתית שיש.

לסיכום: מרגש. ★★★★ 

 

האוסטרי - מטוס

להקת "האוסטרי" שמורכבת מארבעה חברים, היא ללא ספק אחת הלהקות הייחודיות ששמענו. שילוב של מוזיקה קצבית מאוד, הרבה מאוד כישרון ותוספת של הומור וצחוקים. השיר החדש שלהם שיצא השבוע, "מטוס", שכתבו והלחינו חברי הלהקה ביחד, מתאר את ה"התנהגות הישראלית" בצורה מדויקת והומוריסטית. אין ספק שזהו שיר מעניין שנותן לנו תחושה של עוד.

לסיכום: הרבה מאוד כישרון. ★★★★ 

 

המשקפיים של נויפלד וישי ריבו - כל מעייני

אחד השילובים היותר מסקרנים ומעניינים שיצא לנו להיחשף אליהם בתקופה האחרונה הוא השיר החדש והמשותף של ישי ריבו יחד עם "המשקפיים של נויפלד". מדובר בשמוליק נויפלד שעומד מאחורי כל השיר הגדול הזה - לחן, עיבוד והפקה מוזיקלית בצורה הכי מדויקת שיש. שילוב קסום ומרגש, עם קולו הכל-כך ייחודי והעמוק של ישי ריבו, ששר כל חלק בשיר הזה מתוך הלב שלו בצורה כל כך יפה, מדויקת ומרגשת. 

לסיכום: ביצוע קסום. ★★★★★

 

שיר מרדכי - שבילים של שקט

הזמרת העולה, שיר מרדכי, שחררה השבוע את השיר החדש שלה שנקרא "שבילים את שקט", אותו כתבה והלחינה מרדכי יחד עם אלי זולטא. אין ספק ששומעים בקולה של מרדכי שהיא שרה מתוך מקום אמיתי שלה, מלא בכוונה ורגש, ועושה זאת בצורה מצוינת יחד עם המוזיקה המיוחדת ברקע.

לסיכום: מהמם. ★★★★

 

שווה האזנה

עומר אליהו - במקום הכי רחוק (קאבר)

ההדחה של עומר אליהו בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", הייתה ממש בשבוע האחרון, אך עומר מוכיח לנו שהוא כוכב אמיתי וכבר השבוע שחרר אלינו קאבר לשיר המרגש של בניה ברבי. אין ספק שעומר עושה זאת בצורה מרגשת, אמיתית ויפה. פשוט כוכב!

 

 

 

 
 
 
תגובות