עדן אלנה היא נציגת ישראל לאירוויזיון 2020. צילום: רונן אקרמן, קשת 12

עדן אלנה היא נציגת ישראל לאירוויזיון 2020

בתום גמר מותח במיוחד של "הכוכב הבא לאירוויזיון", עדן אלנה הוכרזה כזוכה הגדולה של העונה ותזכה לייצג את ישראל בתחרות בהולנד וזו גם תחרות השירה השנייה בה היא זוכה

"הכוכב הבא לאירוויזיון" חתמה עונה מוצלחת במיוחד עם מתמודדים ראויים מתמיד על תואר ייצוג ישראל באירוויזיון. הערב (ג'), בתום גמר מותח, הוכרז כי הנציגה הישראלית לאירוויזיון בהולנד 2020 היא עדן אלנה, החיילת בת ה-19 מקריית גת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כבר מהאודישן הראשון שלה, קשה היה להתעלם מעדן בזכות הנוכחות הבימתית המדהימה שלה והייחודיות שהיא מביאה עימה. הערב (ב'), אלנה אשר זכתה כבר ב"אקס פקטור 3", נבחרה לייצג אותנו לאחר שזכתה להמון הערכה ואהבה מצד השופטים והקהל.

במהלך הערב ביצעה אלנה את הלהיט של ריהאנה - "?Where have you been" בדו קרב מול אור עמרמי ברוקמן בו דווקא הפסידה עם 66 אחוזים, אך הקהל בחר להציל אותה בסבב ההצלה מול גאיה שאקי שסיימה במקום הרביעי. בהמשך הערב ביצעה את "Halo" של ביונסה אשר הביא לה את הניצחון עם 260 נקודות. אל המקום השלישי הגיע אור עמרמי ברוקמן ואל המקום השני אלה לי רהב.

תביא את הזכייה?
תביא את הזכייה? © אורטל דהן

אחרי הזכייה אמרה אלנה: "החודשים ב'הכוכב הבא' הפכו אותי מילדה עם חלום לזמרת עם ניסיון. אני רוצה להודות לכל מי שבחר בי ומבטיחה לעשות הכל כדי לייצג את ישראל באירוויזיון בכבוד".

השנה השיר שייצג אותנו ייבחר על ידי הקהל באמצעות משדר מיוחד ב"כאן 11". ישראל תשתתף בחצי גמר הראשון של האירוויזיון בנוטרדם שבהולנד, חצי הגמר יתקיים ב-12 במאי והגמר הגדול יתקיים וישודר ב-16 במאי בכאן 11. 

מדובר באחת העונות הטובות והמוערכות ביותר של "הכוכב הבא" אשר הביאה אל המסך תצוגה מפליאה של מתמודדים ראויים ייצוג ישראל בתחרות האירופאית. כידוע, זו העונה האחרונה בה ייבחר הנציג לאירוויזיון במסגרת הפורמט ב"קשת 12" ובשנה הבאה תחרות בחירת הנציג, בפורמט שטרם נקבע, תתקיים בתאגיד השידור הציבורי.

תגובות