יאמי: נטע ברזילי עושה זאת שוב בשיר חדש . צילום: ערן לוי

יאמי: נטע ברזילי עושה זאת שוב בשיר חדש

הבוקר (ו') שחררה נטע ברזילי את השיר החדש שלה "RICKI LAKE", מתוך הפרויקט הבינלאומי שלה, ואנחנו לא יכולים להפסיק לשמוע אותו!

הזמרת האהובה, הופכת לכוכבת גדולה ובינלאומית, נכנסה אל חיינו לפני כשנתיים ומאז הספיקה לזכות באירוויזיון ולהחזיר אותו לישראל, לככב על הבמות הגדולות בארץ ובעולם ופשוט לגרום לנו לחייך כל פעם מחדש. הבוקר נטע ברזילי שחררה את הסינגל החדש שלה -  RICKI LAKE” מתוך פרויקט בינלאומי שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שנתיים לאחר שזכתה בתחרות האירוויזיון עם השיר "TOY" ולאחר שירים מקפיצים שזכו גם הם להצלחה גדולה, גם הפעם היא לא מאכזבת. השיר החדש של ברזילי אותו כתבה והלחינה יחד עם  Tha Aristocrats, ניקי פלורס ואמילי ווהן, הוא קצבי מקפיץ ומלא בשמחת חיים ואנרגיות והקליפ שלו אחד הדברים היותר מגניבים שיצא לנו לראות. אי אפשר להוריד ממנו את העיניים!
 
 

"פעם הייתי צופה בתכנית 'ריקי לייק' באובססיביות כשהייתי נערה, והוקסמתי מכל הדמויות הצבעוניות שהוצגו בתוכנית. זו הייתה הצצה לאמריקה האולטימטיבית במיטבה והכי גרועה. כמו האורחים של ריקי, כולנו מחפשים הדרכה, פתרונות מהירים ופריצות חיים פשוטות שיעשו אותנו מאושרים וייקחו את העצב. ז'קט חדש, אף חדש, ארוחה שמחה או הפחתת צלוליט" אמרה ברזילי על ההשראה לסרטון וגם לשיר. כפי שהזמרת ציינה, "ריקי לייק", השיר והאדם, עוסק בלהיות אינדיבידואל שמח, להקשיב לבטן שלך במקום לחוקי החברה ולרקוד לתוף שלך".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

תגיות
תגובות