סיכומוזיקלי: "הילדים מגבעת נפוליאון" גרסת 2020. צילום מסך מאינסטגרם @roni_nadler

סיכומוזיקלי: "הילדים מגבעת נפוליאון" גרסת 2020

סוף השבוע כבר כאן וזה הזמן להאזין לכמה מהשירים שנחשפנו אליהם השבוע במוזיקה הישראלית. מהקאמבק של שי רון ושיר זוארץ ועד שילוב מנצח של רן דנקר והראל סקעת

כמו כל סוף שבוע, הגיע הזמן להאזין ולהתפנק על כמה מהשירים של השבוע האחרון במוזיקה הישראלית - שימו פליי והכינו את הפלייליסט!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שיר זוארץ - כמה שאוהב

אחרי הפסקה קלה, הזמרת האהובה, שיר זוארץ, שחררה השבוע את הסינגל החדש שלה, "כמה שאוהב", שכתבה והלחינה יחד עם תמיר חיטמן. הקול של זוארץ, יחד עם המילים והמנגינה יוצרת להיט ממכר, שיר שעושה חשק לשמוע אותו שוב ושוב, יש בו משהו מעניין ומסקרן, שנותן טעם של עוד, ומוכיח שזוארץ היא ללא ספק כוכבת!

לסיכום: אהבנו!

 

שי רון - צאי כבר מהחדר

מאז שסיימה את דרכה ב"אביב או אייל", שי רון לא מפסיקה לעבוד. בחודשים האחרונים יא חיפשה את השירים הכי טובים והידקה יותר את הסגנון המוזיקלי שלה. אחרי כמעט שנה מאז הסינגל הקודם ובין כל הקאברים המדהימים שהיא מעלה לרשת, אפשר סוף סוף להתרפק על הסינגל החדש שלה - "צאי כבר מהחדר". משהו בקול הטהור והעדין שלה עושה פשוט טוב, נותן אווירה אופטימית ולגמרי מרענן. אנחנו לא יודעים מי ההשראה לשיר (אך יכולים רק לנחש) ומרגישים ששי בהחלט מתכוונת לכל מילה כשכל זה מלווה בלחן קצבי, כייפי וצעיר. היינו אומרים שיש בו גם העצמה נשית ובהחלט רון עושה זאת עם כשרון עצום.

לסיכום: מעלה בנו חיוך ענק.

 

אור אדרי - על המסך

הזמרת אור אדרי (ולא השחקן מתאג"ד), הוציאה השבוע את הסינגל הראשון והחדש שלה מתוך אלבומה השני. השיר, שנקרא "על המסך" נכתב והולחן על ידי אדרי בעצמה. יש בו משהו מאוד קסום, מצד אחד עדין ויפה, ומצד שני, קולה המיוחד של אדרי גורם לנו פשוט להתהפנט ולרצות לשמוע עוד מהיוצרת המוכשרת.

לסיכום: קסום.

 

דניאל ברזילאי - למה זה מגיע לנו

קשה לשכוח את דניאל ברזילאי, המתמודד האהוב והמוכשר מהעונה הקודמת של "הכוכב הבא". השבוע ברזילאי שחרר את הסינגל החדש שלו, "למה זה מגיע לנו", אותו כתב והלחין יחד עם אור בן ברוך וסתיו נחמיאס. מדובר בשיר מרגש, עם קצב טוב, שהופך את השיר לאפילו יותר איכותי וממכר. וכמובן דניאל ברזילאי, שהוא אחד היוצרים היותר מוכשרים שיצא לנו להכיר והסינגל הזה רק מוכיח את זה.

לסיכום: למה זה מגיע לנו כל הטוב הזה?!

 

פרפקט סימפל - Broken Mirrors

גם הלהקה המיוחדת והחדשה, שהוקמה לפני כשנה - הוציאה שיר חדש ממש היום (ו'), כך שהסינגל הגיע בול בזמן כדי להיכנס לסיכום המוזיקה השבועי שלנו. כפי ששמתם לב, הלהקה מוציאה את כל שיריה באנגלית. אולי כי הם מכוונים לקריירה בינלאומית, או כי זו פשוט המוזיקה שהם אוהבים. 

לסיכום: בהצלחה!

 

שווה האזנה

רן דנקר והראל סקעת - משהו אחר בהופעה

בדיוק לפני שבוע אירח הראל סקעת את רן דנקר, בהופעה בתיאטרון הצפון, ואין לנו ספק שזה שילוב מוצלח במיוחד. השבוע העלה דנקר לעמוד היוטיוב שלו ביצוע משותף של שניהם לשירו האהוב של דנקר, "משהו אחר". והתוצאה? אי אפשר להפסיק לשמוע מרוב שזה כל- כך יפה.

 

רוני נדלר בקאבר ל"השיר של אוס"

השבוע פרסמה הזמרת המוכשרת רוני נדלר ביצוע שלה לשיר "השיר של אוס", מתוך סדרת הנוער "הילדים מגבעת נפוליאון", ששודרה ממש בתחילת שנות האלפיים. אין ספק שנדלר עושה זאת בצורה מדהימה, ועל הדרך גורמת לכל הנוסטלגיה לצוף.

 

 

תגובות